Nekad Lil.Joker | Ban överklagan [vedo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lil.Joker

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Användarnamn: Lil.Joker

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/ShishiBizz96

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: shishi bizz

Vad är din discord tagg? PKK #2016

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit blacklistad pga tjaffs med staff

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag twittrade svordomar till vedo pga att jag var arg och han som staff gjorde fel ifrån sig genom rdm och combatlogg och han inte ville ge våra vapen tillbaka som han hade fixat på ett dåligt sätt från oss.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade ett rp scenario med staff att vi dödade honom och han återupplivade sig själv och han combattloggade och när jag och mitt gäng gick in i discord kanalen för att prata med staff så ville vi ha våra vapen tillbaka pga att det dom gjorde var RDM och han combatloggade som staff. Staff vägrade att ge våra vapen tillbaka som vi förlorat i kampen mot dom som vi hade krigat sönde för att få. Istället såå beskyddade dom sin staffmedlem när han hade gjort fel och då blev jag irriterad eftersom att jag hade ansvar för mitt gäng så jag försökte prata fint med staff men i slutändan så visade det sig att dom inte skulle ändra sin åsikt så exploderade jag eftersom att alla i gänget blev besvikna och då började jag bli ful i munnen och jag tog min för för långt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Delvis korrekt men samtidigt felaktigt eftersom att jag gick över gränsen mot staff men han gjorde också fel genom att rdm, återupliva och combatlogga i ett scenario vilket gjorde mig ful i mun och min ilska tog över vilket jag verkligen ångrar och jag vill fortsätta spela påå fantastiska servern MultiStaden där dom flesta av mina vänner spelar.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Bannen var oftast missförstånd men i detta fallet så var det förtjänt eftersom att jag gjorde fel och jag vill gå in tillbaks i servern och göra bra ifrån mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde ha börjat med recording program så att jag hade bevis på det dåliga staffet gjorde och tagit det vidare till någon högre uppsatt och då skulle jag även undvikit vara ful i mun.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att använda ett recording program nu som min vän tippsade mig om och om jag blir unbannad eller inte så har jag iaf lärt mig en läxa och jag vet nu hur man använder programmet så att sådanna situationer undviks. Och stor anledning för att jag vill komma tillbaks till servern är att mitt gäng vill ha tillbaka mig och ingenting fungerar som det ska utan mig säger dom och så har jag hört av mitt gäng att andra personer i spelet har saknat mig och efterfrågat mina stora event som var en del av multistadens vardag och birdog med något roligt för alla i staden att kolla på samt tjäna pengar på.

Har du läst våra regler? Ja

De var inte jag som revivade och combatloggade. Vi kunde inte se vem som gjorde det heller eftersom vi inte har tillgång till såna logs eftersom vi bara är mods. Sen så hotar du ägaren i pm och säger att du har mycket information om honom. Du kallar folk i support horungar, säger att servern är dåligt, att staffs är skämmiga. Du sa också att du kommer läcka servern om du får 1 till ban och så hittar du på saker om mig och ljuger i support ärende.
Vi kunde inte ge tillbaka pistolerna eftersom ni inte hade clip på något som hände och vi staffs måste se clip innan vi kan göra nått.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka