Accepterad Lil.Joker | Ban överklagan [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lil.Joker

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Användarnamn: Lil.Joker

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199031679395/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Lil.Joker

Vad är din discord tagg? Lil.Joker#8572

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: Combatlogg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag combatloggade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid min butik i stan och det kommer in 2 grabbar och försöker starta ett rån utan vapen vilket inte går, så jag tar fram mitt vapen och siktar mot dom 2 och sa till dom att gåå ut från affären. Dom började gå ut och jag höll fortfarande siktet och skjöt varnings skott på luften för dom lekte roliga från början så dom satte sig i sin bil och dom började skjuta med en liten pistol när jag har en compact rifle vilket inte skulle händ i verkliga livet eftersom att dom skulle varit döda. När jag skulle gå in i min bil och åka där ifrån så börjar dom skjuta mot mig och dödar mig, jag med stressen och ilskan kombinerade eftersom dom failrpar, leker roliga i min affär och försöker starta rån i min affär utan något vapen pekandes mot mig så tänkte jag för fort och combtloggade, vilket jag ångrar eftersom att jag blev avstängd och jag vet att jag gjorde fel ifrån mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var på sätt och vis rätt men ändå felaktig pga att dom gjorde ännu mer fel än vad jag gjort och om detta var verkliga livet så skulle dom åkt från platsen med ett automatvapen riktandes mot dom mot en pistol.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag tar lärdom av dom avstängningarna jag förtjnar och gjort fel på genom att försöka inte göra dom igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Väntat på att staff ska svara i support och berättat situationen men eftersom att jag inte har ett recordings program som jag även försökt ladda ner men inte funkat. Så skulle inte staff tro på mig och skitit i pga brist på video bevis.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att vänta ut senariona och ladda ned ett recordings program.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka