Accepterad Lil.Joker | Ban överklagan [Dumle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lil.Joker

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Användarnamn: Lil.Joker

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199031679395/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Lil.Joker

Vad är din discord tagg? Lil.Joker#8572

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: pratar ooc ingame

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag var påväg in i fängelse pga vapen innehav och jag ville ha min advokat dom sa att jag inte har rätt till en och att jag skulle få 190 månaders fängelse. Jag ville bara veta om 190 månader var 190 minuter vilket var ett misstag och jag har lärt mig från det och att prata ooc i dc istället.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min väns bil buggade så han sa om jag kunde förstöra den åt han genom att krocka in i den så att han kunde ta in den i garaget sen så gick det inte genom att krocka så vi började sparka på den och så kommer securitas och ställär sig väldigt nära för att ha en anledning att arrestera oss så dom tog upp tazers när jag råkade slå han sen så sprang jag runt för att undvika tazern. Det var en kille som hotade mig och började slå mig så jag tar upp min kniv som självförsvar och då arresterar securitas mig och väntar på polisen. När vi är vid fängelse så är det jag och min kompis inne och det fanns 2 poliser vid mig som var som bäst vänner och den ena var en staff så jag frågade en polis som inte var stav om 190 månader skulle vara 190 minuter så lekte han dum o svara inte vilket jag borde frågat i dc men dom sa att jag även inte hade rättighet till en advokat vilket jag borde ha för att minska straffet . Sedan så frågade han om jag ville ha en flygbiljet och dom börja skratta tillsammans och don fråga vart mallorca osv medans dom skrattar och dom bannade mig och när jag skickades ut från servern hörde jag fortfarande spelet när dom håller på att skratta mer vilket gör mig irriterad och det är ingen varning eller något, det är en permabann vilket jag inte borde få.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var felaktig för man kan iaf ge en varning och berätta att man inte borde göra det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Genom att inte göra samma misstag igen och lär mig från dom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte pratat ooc ig och prata i dc ist.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte prata ooc ingame som jag egentligen vet om men allt var så hetsigt och stressigt och jag skulle få ett för högt straff som jag egentligen inte borde fått.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka