Accepterad lil creep | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

lil creep

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199116982309/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? CodePath#8003

Vad är ditt födelsedatum? 31 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. jag heter Niklas Erikson och jag är 20 år jag bor i Sverige.. när jag var yngre så Bode jag i Finland men det ingen ville att skulle hände det blev krig mellan Finland och Ryssland och då på den tiden vart jag bara 11år.. så då under det kriget så vart min familj dödad så då vart jag helt själv.. jag visste inte vad jag skulle göra men då kom jag på att jag kunde försöka fly från Finland till nåt land då kom jag på att jag skulle fly till Sverige så då började jag packa med det jag hade kvar se så började jag gå sen efter 13 väckor så var jag inne i Sverige då så kom jag till Norrland och då så tog ett par hand om mig dom gav mig mat kläder och nån stans och bo sen så när jag fyllde år så fick jag en snöskoter det var min nya favorit sak jag började få intresse för att köra snöskoter så jag sa det för mina lossas föräldrar men dom sa att det var för dyrt så jag kollade på deras Ipad vad för sporter som fanns men då sa min mamma och pappa att jag borde testa fotboll så jag testade de i ett år men sen ville inte jag mer för mina kompisar började med att kör cross och då ville jag ochså det så jag kollade med mamma och pappa och dom sa att jag fick vänta för dom behövde spara pengar så när jag fyllde 13 år så fick jag det jag ville ha en cross så jag började med det och det gick bra så började tävla i cross så mitt första race var i GBG och jag kom 2a på det så jag van 20 000 Kr så jag köpte en Ktm 450 och en ny hjälm sen så var mitt andra race i England men min mamma och pappa sa att flyresan var för dyr men dom köpte den ändå för att dom visste att jag skulle vinna men i racet så var det en som sparkade mig mitt i ett hopp... det var då jag ramlade och bröt min rygg och 1 ben och 1 arm. sen vaknade jag up inne på ett sjukhus och hade jätte ont dom sa att jag behövde 4 operation så då gjorde dom operationerna men det hände nåt så jag hamnade i coma i 6år sen vaknade jag som en 20åring och här är vi nu.......

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli det för tycker jag att man har mer tillgång heter för då kan man ju bli Tex: polis, sjukvårdare, räddningstjänsten eller en massa andra WL jobb sen kan man ju har roligt med alla andra medlemmar och ha rolig RP och skaffa nya vänner sen vill ja bli det för att förbättra Servern med bättre RP

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag är intresserad av just Unive för ni har unika bilar scripts roliga scenarios och en rolig communty

Hur hittade du Unive? på Fivem server listan

Vad har du för mål med ditt rollspel? mit mål är att har roligt när man RPar och att ha roliga senarcios

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att ha roligt när jag RPar sen att bli chef på nått jobb nån gong kanske

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte

Tillbaka