Nekad lil creep | Medlem ansökning [HASSAN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lil creep

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199116982309/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? CodePath#8003

Vad är ditt födelsedatum? 31 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. jag heter Niklas Erikson och jag är 20 år jag bor i Sverige.. när jag var yngre så Bode jag i Finland men det ingen ville att skulle hände det blev krig mellan Finland och Ryssland och då på den tiden vart jag bara 11år.. så då under det kriget så vart min familj dödad så då vart jag helt själv.. jag visste inte vad jag skulle göra men då kom jag på att jag kunde försöka fly från Finland till nåt land då kom jag på att jag skulle fly till Sverige så då började jag packa med det jag hade kvar se så började jag gå sen efter 13 väckor så var jag inne i Sverige då så kom jag till Norrland och då så tog ett par hand om mig dom gav mig mat kläder och nån stans och bo sen då här är vi jag är 20 och har flyttat hemifrån

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att det är bra RP server och jag vill kunna ha WL jobb

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag är intresserad av just Unive för ni har unika bilar scripts roliga scenarios och en rolig communty

Hur hittade du Unive? på Fivem server listan

Vad har du för mål med ditt rollspel? att man ska ha en rolig RP dag och att alla ska ha det roligt och att man ska ha roliga scenarios

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mån är att jag ska bra RP och ha det roligt

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka