lil creep | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lil creep

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad heter du på discord? CodePath#8003

Ange ditt födelsedatum 31 Augusti 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? mellan 12:30 och 23:00

Berätta om dig själv hej jag heter Alvin och är snart 14 jag är en person som inte har ett liv och spelar hela dagen.. jag spelar fivem för att det är mitt favorit spel jag tycker det för att man har alltid roligt när man Rpar förutom när folk moddar

Vad skulle du göra om du blir staff? jag skulle blivit glad och jag hade gjort Staff arbete hela kvällen och på morronen RPa... jag hade ochså fått mina kompisar att spela på unive

Hur länge har du spelat på Unive? 224 timmar har jag spelar rolig RP på eran server

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? jag vill bli support just för att ni är schysta i staff teamet och jag känner folk i support och dom säger att det är roligt att vara staff för att man få hjälpa med att få servern till en bra RP plats

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? för att jag är en aktiv person som kommer att spela på servern varje dag och att jag kommer att kicka folk som lallar eller så får dom en flygbiljet

Har du några tidigare erfarenheter? ja det har jag från fyra server jag var admin, mod, Sr.mod och jag var Sr.admin dom på en av servrana så hade dmo inte en anticheat på folk moddade hela tiden men jag fick dom flesta och sen så varjag mestacktiv

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /goto /announce /slap /ban /kick /freeze /unfreeze /me /toggleid eller /id /v eller /car /giveitem /giveaccountmoney /givecash

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? ja det har jag ibland vissa saker har jag inte lätt för.. jag har nämligen dyslexi

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? om jag hade spelar på en annan server så hade jag såklart lämnat den men man spelar ju ändå på unive innan man blir staff eller så vill dom bara bli staff för att admin abusa

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? jag har dyslexi och ha en bra dag ni som ser denna =)

Vill se intervju, så välkommen dit.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka