Nekad LiL CJ LiL#1 | Ansökan till Dubbelarbetare [Dumle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lil CJ#2

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? Tomas

Ange ditt födelsedatum 12 Augusti 2006

Vad heter du på discord? Lil CJ Lil#0115

Hur länge har du spelat på Multistaden? från agusti men kanske lite från juli om jag har rätt ochså.

Hur många timmar har du på Multistaden? 896

På vilket sätt skulle du som Dubbelarbetare tillföra serverns RP positivt? Jag kommer vissa att min rp'a nivå är bra för jag kan vara dubbelarbetare och jag tycker att min andra karaktär ska inte vara bror ic för han är krimminel och min nya karaktär jag har är ju fresh om ni fattar och ren så ha nkan typ vara mekonom elr polis och jag kmr att vissa att jag kan ha dubbelarbetare.

Hur kan man skilja på olika karaktärer? man borde ha andra kläder ändra röst och inte känna igen den andra karkatären men om det är sin bror elr nåt då kan man.

Varför ska just du bli Dubbelarbetare? Jag är bra på att rp'a skulle gilla att jobba som andra jobb det är därför jag vill vara dubbelarbetare,och ajg ahr mycket timmar på servern så varför inte. och man kan ju ha olika favo jobb ju och min andra karaktär är ju gäng och min karaktär nu om jag bli godkänt kommer nog bli mekonom elr nåt sånt för jag gillar ochså det. och man rp'ar bra ju seriöst som man kan ochså säga och med 2 styckna jobb kmr man utveckla sin rp'a för man får veta hur andra jobbar samt på vilket sätt.

Varför vill du bli Dubbelarbetare? för jag vill ha 2 jobb/2 karaktärer och när jag inte orkar med min krimminela karaktär vill jag använda min andra, jag är ochså jätte aktiv och rp'ar bra, jag kan reglerna, och jag kan ha koll på 2 karaktärer för jag vet ju när jag vill avända en av de, och rp'en höjs mycket om jag har 2 jobb för jag kmr fatta hur andra jobbar och tror jag, och medans jag har 2 styckna karaktärer utvecklas min rp myket för jag får lära mig nya saker och jag skulle vara saktiv på min nya karaktärer ochså så klart, och det kan kanske behöver folk som vill ha nån anställd

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans 3 felaktiga bans om 2 giltiga

Har du förstått att vi ställer höga krav på Dubbelarbetare och att den kan bli indragen när som helst och alltid vid bans? yes

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Finns det något annat du skulle vilja berätta för oss? ha en bra dag och aa och sorry om jag fick skriv fel sorry

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka