lil bro
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? elia
Vad är ditt discord namn? dmbro987
Vad är ditt födelsedatum? 7 Augusti 2010
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: otto håkan 26år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Nyfiken, hjälpsam, anpassningsbar.
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund: Min karaktär växte upp i en liten stad nära havet. Redan när hen var liten gillade hen att bygga saker, spela spel och testa nya saker. I skolan tyckte hen mest om teknik och NO, men också att jobba tillsammans med kompisar. Hen är snäll, nyfiken och gillar att hjälpa andra när de behöver hjälp. Framtidsplaner: Min karaktär vill lära sig ännu mer om teknik och kanske jobba med att uppfinna nya saker i framtiden. Hen vill också resa till olika länder och se hur människor lever där. En annan dröm är att starta ett eget företag eller jobba med något som kan göra livet enklare för andra. Hen hoppas också få ett bra jobb, träffa nya människor och fortsätta utvecklas hela livet.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och seriös RP genom att alltid försöka följa serverns regler och spela min karaktär på ett realistiskt sätt. Jag vill skapa roliga och spännande scenarion tillsammans med andra spelare så att alla får en bra upplevelse. Jag är respektfull mot alla och försöker lösa problem på ett moget sätt om något händer. Jag gillar att samarbeta med andra och utveckla min karaktär över tid istället för att bara tänka på mig själv. Jag kommer också vara aktiv på servern och göra mitt bästa för att bidra till en rolig och trevlig RP för alla.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska försöka vinna själv. Man ska tänka på att båda sidor ska ha rolig RP och låta scenariot utvecklas på ett realistiskt sätt. Ibland kan det betyda att man förlorar eller ger motparten en fördel om det passar situationen. Det viktigaste är att skapa bra RP tillsammans, inte att alltid vinna.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har inte brutit mot reglerna. Jag försöker alltid följa serverns regler och spela seriös RP. Om jag skulle göra ett misstag i framtiden kommer jag att ta ansvar för det, lära mig av det och se till att det inte händer igen.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming: inte använda info utanför spelet i RP Powergaming: inte tvinga fram orealistiska saker i RP RDM: inte döda någon utan RP-orsak VDM: inte använda fordon för att skada utan RP FearRP: spela realistiskt och värdera ditt liv
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en person som gillar att spela seriös RP och försöker alltid göra mitt bästa för att bidra till bra scenarion. Jag tycker om att samarbeta med andra spelare och jag är alltid respektfull oavsett situation. Jag är ganska aktiv och vill utveckla min RP-förmåga ännu mer. Mitt mål är att bli bättre hela tiden och bidra till att servern blir rolig och realistisk för alla.
Vad är ditt discord namn? dmbro987
Vad är ditt födelsedatum? 7 Augusti 2010
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: otto håkan 26år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Nyfiken, hjälpsam, anpassningsbar.
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund: Min karaktär växte upp i en liten stad nära havet. Redan när hen var liten gillade hen att bygga saker, spela spel och testa nya saker. I skolan tyckte hen mest om teknik och NO, men också att jobba tillsammans med kompisar. Hen är snäll, nyfiken och gillar att hjälpa andra när de behöver hjälp. Framtidsplaner: Min karaktär vill lära sig ännu mer om teknik och kanske jobba med att uppfinna nya saker i framtiden. Hen vill också resa till olika länder och se hur människor lever där. En annan dröm är att starta ett eget företag eller jobba med något som kan göra livet enklare för andra. Hen hoppas också få ett bra jobb, träffa nya människor och fortsätta utvecklas hela livet.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och seriös RP genom att alltid försöka följa serverns regler och spela min karaktär på ett realistiskt sätt. Jag vill skapa roliga och spännande scenarion tillsammans med andra spelare så att alla får en bra upplevelse. Jag är respektfull mot alla och försöker lösa problem på ett moget sätt om något händer. Jag gillar att samarbeta med andra och utveckla min karaktär över tid istället för att bara tänka på mig själv. Jag kommer också vara aktiv på servern och göra mitt bästa för att bidra till en rolig och trevlig RP för alla.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska försöka vinna själv. Man ska tänka på att båda sidor ska ha rolig RP och låta scenariot utvecklas på ett realistiskt sätt. Ibland kan det betyda att man förlorar eller ger motparten en fördel om det passar situationen. Det viktigaste är att skapa bra RP tillsammans, inte att alltid vinna.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har inte brutit mot reglerna. Jag försöker alltid följa serverns regler och spela seriös RP. Om jag skulle göra ett misstag i framtiden kommer jag att ta ansvar för det, lära mig av det och se till att det inte händer igen.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming: inte använda info utanför spelet i RP Powergaming: inte tvinga fram orealistiska saker i RP RDM: inte döda någon utan RP-orsak VDM: inte använda fordon för att skada utan RP FearRP: spela realistiskt och värdera ditt liv
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en person som gillar att spela seriös RP och försöker alltid göra mitt bästa för att bidra till bra scenarion. Jag tycker om att samarbeta med andra spelare och jag är alltid respektfull oavsett situation. Jag är ganska aktiv och vill utveckla min RP-förmåga ännu mer. Mitt mål är att bli bättre hela tiden och bidra till att servern blir rolig och realistisk för alla.