Nekad lil bro | Åtgärd Överklagan [ikeagrillen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

lil bro

Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 722904156179791882
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv under situationen gjorde jag ett misstag och agerade inte helt som min karaktär rimligen skulle ha gjort. jag och mina vänner befann oss vid en sjukvårdare när en person plötsligt börjar skjuta mot oss.jag gick en bit bort från mina vänner och sjukvåraderen och avlossar skott tillbaka mot personen som sköt mot oss.kort därefter börjar yttligare en person skjuta mot mig och dom andra.allt gick väldigt snabbt och jag agerade i panik utan att tänka igenom mina beslut ordentligt. iefterhand förstår jag att jag borde ha agerat annolunda och tänka mer på server regler. det var aldrig min avsikt att förstöra RP eller skaffa mig någon orättvis fördel.

Varför anser du att åtgärden var felaktig? jag tycker inte avstängningen är helt felaktig eftersom jag förstår att jag gjort ett misstag och erspekterar staffens beslut.däremot hoppas jag att ni kan överväga att häva eller korta ner min avstängning eftersom jag har förstått vad jag gjort fel och lärt mig av händelsen. situationen var väldigt stressig eftersom jag och mina vänner samt sjukvårdare blev beskjutna först, vilket påverkade mitt omdöme i stunden. jag kan lova att detta inte kommer att upprepas och att jag kommer fölaj server regler betydlliggt bättre framöver. och det var en aktiv skott losning hela tiden där när sjukvårdana kom och när dom gick där ifrån. jag kontakta dom båda och frågade dem det kolla bilden.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Klipp: https://medal.tv/games/gta-v/clips/n1IATOc11XwSfT62q?invite=cr-MSwxenIsMjA3OTg2OTY3
Bilde: file:///C:/Users/Administrat%C3%B6r/Pictures/Camera%20Roll/Sk%C3%A4rmbild%202026-07-02%20011434.png

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Tillbaka