Inaktuell Lil Benny11 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

E27

Medlem
Meddelanden
166
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Mohamed

Vad heter du på discord? ninjaturtle1122_

Ange ditt födelsedatum 5 Augusti 2005

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill verkligen att serven inte ska bil dålig och om jag är Medlemskap Ansvarig så hjälper jag till med att få in rätt personer i serven och folk som verkligen vill rpa och inte folk som bara lallar

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För jag är väldigt strickt när de gäller medlems ansökan och vill inte att serven ska bli dålig och då hjälper jag till med det genom att se till att rätt personer bli godkänd på ansökan och inte fel personer. Och jag tycker några av dom Medlemskap Ansvarig

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? med respeckt och lyssna på alla artig

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive. Med mycket det skulle bli svårare att bli medlem när jag läser för om man verkligen vill bli medlem så anstränger man sig om man ger inte bara upp efter en ansökan man försöker igen och om jag ser personens ansökan igen och se att den är bättre så Godkänner jag personen

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Bra rp nivå respeckt artig och inte lallare

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att se till att rätt personer kommer in och inte lallare man ska vara en förebild

Hur ser din aktivitetet ut? jag är aktiv varje dag och mest på lördag och söndag

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Nej

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka