Accepterad lil basse1234323211 | Medlem ansökning [Karim_comviq]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lil basse1234323211

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? matte

Vad är ditt discord namn? lillen___404

Vad är ditt födelsedatum? 6 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Min karatär heter Asim ali och är ungefr 21 år gammal, Han har bot i många städer men har nu valt att komma tillbaks till den staden han har trivts mest i under hela sin tid som Kriminell. Han har tidigare vart kriminell här I unive city men råkade göra lite saker s"han var tvungen att flytta. Asim har nu smygit in i staden och är redo för nya äventyr samt att vara så låg som möjligt för att polisen inte ska ta fast han ingen. Asim gillar mycker människor som är trevliga men också kan backa en som hans polare Adam demon som nu faktist bor kvar här nu och därför vill Asim också komma tillbaks till han men också hela staden. Asim har också erfarenheter inom krim världen då han dessutom har vart Vårby Nätvrkets ledare här i unive city men också vart vice/boss i andra städer. Asim har också en väldigt kriminell bakrund då han redan som 15 åring begick sin förta droghandel och började göra de riktiga kriminella som redan 17 åring.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med det som behövs men också en ganska unik rp och jag vet att många säger deetta men jag vill att rpen ska vara så realistisk som möjligt och med detta menar jag ej att man baras ska rpa på skador utan verkligen tänka IRL.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag kommer att bidra med det som behövs men också en ganska unik rp och jag vet att många säger deetta men jag vill att rpen ska vara så realistisk som möjligt och med detta menar jag ej att man baras ska rpa på skador utan verkligen tänka IRL.

Hur hittade du Unive? Jag kommer att bidra med det som behövs men också en ganska unik rp och jag vet att många säger deetta men jag vill att rpen ska vara så realistisk som möjligt och med detta menar jag ej att man baras ska rpa på skador utan verkligen tänka IRL.

Vidare till muntlig intervju. Lycka till! Du har 48h på dig annars blir du automatiskt nekad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka