Accepterad Liiam | Medlem ansökning [Only olletheterrier]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EEee

Aktiv Medlem
Meddelanden
890
Reaction score
62
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Suddie/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Liiam#2005

Vad är ditt födelsedatum? 1 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Samuel Bergstrand och är född 20 Oktober 1993 och är 26 år gammal. Han är vänlig men också väldigt bestämd. Samuel har växt upp med endast en förälder då hans mamma dog av bröstcancer när Samuel var 3 år gammal. Samuel har haft det helt okej annars i sin uppväxt förutom i 8:an när han bytte skola. Då började han bli mobbad för att han var ny. Samuel har spelade fotboll en stor del av hans uppväxt och gjorde det ända tills han var 16 år, då ville han satsa allt på att plugga till sjukvårdare vilket är hans drömjobb och det han alltid velat vara. Samuel har en flickvän som heter Elin och med henne har han även 2 söner, Linus och Neo. Samuel har bott i örebro hela livet men flyttade till denna stad för att hitta ett jobb för att kunna försörja sin familj som har det väldigt svårt. Samuel spelar fotboll ibland ute på gården men inte i ett lag som han gjorde förut. Nu söker han jobb som sjukvårdare och tänker sig att försöka hitta ett hem i staden och sen flytta hit med.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Tycker det är en server med väldigt bra rp, rolig rp samt "äkta" rp. Har aldrig under min period då jag spelat rp, hittat en server med såhär bra rp. Det är ofta många personer online på servern, så det blir väldigt mycket rp, vilket är exakt det jag gillar. Och enligt mig skulle jag betrakta mig som en bra RP spelare då jag har runt 1000+ timmar och kan de mesta reglerna utantill utan några problem för mig.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? De som får mig att bli intresserad av Unive är att de ser sjukt kul ut när andra spelar och skulle gärna vilja testa på de om jag nu får chansen att söka till medlemskap och vill även utveckla och visa mina erfarenheter inom RP är.

Hur hittade du Unive? Genom en vän

Vad har du för mål med ditt rollspel? Det jag prioriterar främst är ju absolut bra och rolig rp, inget sug i att köra rp utan roliga scenarion samt rolig rp. Så definitivt det. En annan sak kan vara att utveckla min karaktär som jag nu kommer att spela på.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? En av mina mål med mitt rollspel kommer vara att skapa så välutvecklade scenarion som möjligt och skapa roliga scenarion för alla som är med i scenarionen.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Verkligen inte.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top