Accepterad Liiam | Medlem ansökning [linuS, W.REINHARDT]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EEee

Aktiv Medlem
Meddelanden
883
Reaction score
62
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Liiiaam/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Liiam#0742

Vad är ditt födelsedatum? 1 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Samuel Bergstrand och är född 20 Oktober 1993 och är 26 år gammal. Han är vänlig men också väldigt bestämd. Samuel har växt upp med endast en förälder då hans mamma dog av bröstcancer när Samuel var 3 år gammal. Samuel har haft det helt okej annars i sin uppväxt förutom i 8:an när han bytte skola. Då började han bli mobbad för att han var ny. Samuel har spelade fotboll en stor del av hans uppväxt och gjorde det ända tills han var 16 år, då ville han satsa allt på att plugga till sjukvårdare vilket är hans drömjobb och det han alltid velat vara. Samuel har en flickvän som heter Elin och med henne har han även 2 söner, Linus och Neo. Samuel har bott i örebro hela livet men flyttade till denna stad för att hitta ett jobb för att kunna försörja sin familj som har det väldigt svårt. Samuel spelar fotboll ibland ute på gården men inte i ett lag som han gjorde förut. Nu söker han jobb som sjukvårdare och tänker sig att försöka hitta ett hem i staden och sen flytta hit med

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag ska bli medlem då jag personligen anser att unive är en väldigt bra server och skulle kunna komma med bra RP och roliga scenarion till servern. Spelade på servern 2020 tidigare september och mycket har hänt och vill gärna testa nu igen efter ett tag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag personligen anser mig själv som en bra rpare och är definitivt att jag ska bidra med bra och roliga scenarion till 100% kommer jag medföra till unive till 100%. Jag inte intresserad av att köra maktspelet. Själv så anser jag mig som en bra rpare och tror att jag kan komma med bra rp till servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att de inte finns anledning till att vinna scenario. De är roligare att få båda parterna ska tycka att de va ett roligt scenario än att vinna direkt. Hellre utveckla scenarion osv ist och få alla inblandade tycka att de va roligt scenario.

Hur hittade du Unive? Genom en vän

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka