Accepterad Liiam | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EEee

Aktiv Medlem
Meddelanden
905
Reaction score
62
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Liiiaam/

Ditt Hex-ID: 11000013ff359b4 (Hex)

Vad är din discord tagg? Liiam#2005

Vem var det som bannade dig? Ingen aning, då jag blev bannad i discorden

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Bannad av ngn staff, vet ärligt inte vem. Som jag har förstått så är jag bannad för jag taggade support.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag taggade rollen support antagligen som jag gjorde 2 gånger.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. De va ett tag sen så jag vet inte eller kommer inte ihåg till 100% vad som hände men kommer berätta de som jag minns. De va en lördakväll sitter i en kanal i unive, för någon anledning (Omoget), så taggade jag support för att jag uppenbart tyckte att de va kul att trolla. Staffsen ber sedan mig att inte tagga och jag gör de igen och ångrar de grovt nu då jag tänker efter att de va omoget gjort och borde inte ha gjort de och vill gärna få en ny chans och lovar verkligen absolut inte göra om misstaget.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De va ingen felaktig ban då jag bröt emot reglerna, de va rätt beslut av staffen som banned mig och ser inget fel med de, fick mitt straff efter denna händelse och man får ofta konsekvenser om man bryter emot reglerna och borde i äntligen inte ha gjort de överhuvetaget eller inte ens alls, förlåt.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inga som jag minns i nuläget ialf så har tagit "Inga alls". Men jag har verkligen lärt mig denna att jag ska sköta mig bättre till nästa gång (Om de blir en nästa gång).

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att jag inte hade behövt tagga rollen support överhuvetaget då de bara va ett dumt beslut av mig och verkligen omoget gjort av mig, om man nu får en till chans så borde jag ialf kunna och hålla mig till reglerna nästa gång.

Har du lärt dig någonting efter din ban? De har jag verkligen då jag har varit bannad i cirka 2 månader i discorden och jag vill gärna börja spela här med vänner och vill gärna spela här överlag. De va ett otroligt dumt beslut av mig att jag faktiskt gjorde de fast de ledde såklart till en konsekvens då de slutade med att jag blev bannad i discorden. Jag nekar absolut inget då jag gjorde fel från första början man när jag gör en överklagan så hoppas jag att ni kan se mellan fingrarna och ge mig en andra chans för att bevisa för er att de verkligen inte ska hända igen och vill visa att jag är ledsen.

Har du läst våra regler? Ja

Skriv vad jag ska göra bättre om jag nu blir nekad, tack i förhand!

Du har varit bannad här ett x antal gånger och du verkar vara allmänt rörlig och osäker på vart du vill spela, men den chans du får nu är den sista, sumpar du den kommer du inte komma in här igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka