Accepterad Liiam | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liiam

Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199020791157/

Ditt Hex-ID: steam:11000013f365575

Vad är din discord tagg? Snusmamma1

Vem var det som bannade dig? Br_Bread

Bild på banmeddelande: MedalTVFiveM20250611170156.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen anlednig för det var inte powergaming, Ni måste missuppfatta situationen!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kom in i en krock och att staff tycket senariot var väldigt dåligt gjort

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle påstå att det var en felaktig ban pga brist på bevis då han ej skickat klipp på hela scenariot. Sedan tycker jag också det behandlades på felaktigt sätt då han ej ens gav mig ens röst i saken. Regelbrottet som han påstår vara väldigt allvarligt skulle jag ej säga vara så illa som han påstår då han ej kan dra fram bevis och då kanske undanröjer hela bevismaterialet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Att invänta polis och göra ett riktigt bra senario av allt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Invänta polis, kanske låta den få en chans att stoppa mig tex.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka