Accepterad Liiam | Ban Överklagan [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EEee

Aktiv Medlem
Meddelanden
884
Reaction score
62
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Liiiaam/

Ditt Hex-ID: 11000013ff359b4

Vad är din discord tagg? Liiam#0742

Vem var det som bannade dig? ser att en mod tar denna överklagan eller en vettig helper

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för lall och failrp. Jag rpade en vanlig morgon 1-3 staffs insta specca oss i cirka 2 timmar. Vi kan börja med lallet. Jag och mina vänner åker till piren för att söka importer jag twerka och rabit. Då jag har det bindat gör det i 1 sekund när det endast var jag och mina vänner var där. Sen failrp att jag blir bannad för jag säger "Bilen har lite bensnin". Tydligen är det omänskligt gjort att säga/kunna se det när jag sitter i baksätet och säger att man MÅSTE skriva "/me lutar mig åt höger". Dom tycker då att det är väldigt overkligt att kunna se om man sitter bak o man mst göra /me på det tydligen no sense ärligt. Ska jag vara ärlig så är detta den töntigaste bannen som jag har fått och aldrig varit medveten hur det kan vara ban genom att säga att bensinen är dålig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var ganska långt och pågick länge. Enligt staffsen så var det tydligen lall att twerka på piren när det inte var någon annan där endast jag och två vänner. Sen för failrp så är det tydligen omänskligt att kunna se bensinen när man sitter bak i bilen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var enligt mig en felaktig ban med tanke på att det tydligen är lall när man twerkar. Sen blir man ju bannad för att säga "Det är dåligt med bensnin" och det är tydligen failrp. Dom antyder då på att det är omänskligt att kunna luta sig genom till höger när man sitter bak och tror inte man kan se bensinen isf. Det är tydligen jätte lall och failrp genom att kunna se bensinen och är tydligen ett riktigt allvarligt regelbrott. genom failrp klippet enligt staffsen så ville dom att jag skulle skriva /me lutar mig till höger. Annars var det tydligen failrp genom att kunna se bensninen utan /me och är omänskligt tydligen förstår inte på detta.

Om jag ska vara seriös gjorde jag inget fel med tanke på att folk fearpar, använder sig av omänskliga saker i from av powergaming och annat så får jag ban för att inte skriva /me lutar sig till höger då staffsen skriver till mig "Kom support omgående". Med tanke på hur dom skrev så lät det allvarligt sen får man ju att man skulle göra /me lutar till höger och dom ser tydligen kan man inte se bensinen när man sitter i baksätet. Har ju fått höra att shadow skriver till folk /m varför har du 20 hamburgare. Som att det är största problemet idag inom rp och sen klagar när man riktar men när man riktar ner i marken för att ladda om eller typ halft speedboostar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Felaktiga / gamla bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte twerka men då det inte var folk där så är det tydligen lall att göra det var absolut ingen annan där. Dom säger att det är suntförnuft då att man aldrig skulle göra det i verkligheten. Då detta är ett spel kan man inte tänka så i alla lägen. Absolut att man ska rpa som i verkligheten men det klippet var bara att staffsen letar problem. Personen i frågan speccade mig i 1-3 timmar för att leta fel. Jag som inte gjorde fel enligt mig så nämner dom att det tydligen är failrp att kunna se bensinen där bak och riktigt onödigt/överdriven ban. Med tanke på att klippsen är så överdrivna. Lite korruption angående han känner mig och att vi har krig emot hans gäng + att gaywi ogillar mig genom att han har försökt få mig p bannad 1 gång genom att fejka klipps och klipper ner grejer där det låter som jag säger n ordet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Med tanke på att jag inte ser att jag gjorde fel när jag sa "Bilen har lite benis". Då är det tydligen omänskligt att jag kan se såna grejer när jag sitter i baksätet. Shadow med tanke på att du klagar när man riktar ner i marken när man laddar om eller att man har 20 hamburgare som att det är problemet med dagens rp att man har för mkt mat.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut

Senast ändrad:
1. https://cdn.discordapp.com/attachments/1025944239789588510/1122471582988771379/Liiam-ban-bevis-1.mp4 Twerka när ingen annan är där bara mina vänner är det. Dom påstår att det är omänskligt att göra det då jag rpar krim säger dom att man aldrig hade gjort det i verkligheten. Måste tillägga ingen annan var där.
2. https://medal.tv/games/gta-v/clips/1g1vxgOka1KLrk/d1337Bu7PHSH?invite=cr-MSxsVVIsNzIzOTY0NDks Säger att det är dåligt med bensnin och tydligen omänskligt att kunna se när jag sitter där bak och måste tydligen göra /me på det. /me lutar mig till höger.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka