Nekad Liiam | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EEee

Aktiv Medlem
Meddelanden
884
Reaction score
62
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Liiiaam/

Ditt Hex-ID: 11000013ff359b4 (Hex)

Vad är din discord tagg? Liiam#0742

Vem var det som bannade dig? Philip320 tror jag

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: OIP.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Lite tjafs i chatten. Gjorde inget grovt och va mestadels San som bråkade emot kneno och phelep. Sa att San hade battle pass.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var en felaktig ban enligt mig då det ända jag princip var att säga att San vad mogen när han skrev ålder och sa att vara 18 och vara inne på discord är tufft och är illa bland annat och ålders diskriminerade dom. Alltså phelep och kneno blev det av san. Men efter phelep och kneno blev bannad skriver jag "Såklart får den som startar beef stanna". Philip320 skriver då INTE ETT JÄVLA ORD TILL. Precis samma sekund skickar jag "San har battle pass". Därefter blir jag bannar helt oskyldig i mina ögon. Det San som skapade tjafs i chatten och sa att dom var tragiska helt oprovocerat

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det tycker jag då jag inte gjorde direkt något grovt en att skriva att san har battle pass och sa till honom när han skrev busunge när han betedde sig omoget.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inga direkt bans jag kommer ihåg men det var länge sen som 2020-2021

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte skriva i chatten alls och avvaktat tills allt hade lugnat ner sig

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut. (Var tvungen att skicka bild. Fick ingen av mee6. Blev bannad av philip320 personligen

Senast ändrad:
Om ni tycker att jag uppriktigt borde vara bannad längre så accepterar jag att ni nekar denna banöverklagan. En hastig banöverklagan direkt efter jag blev bannad. Tack för att ni tar tiden att läsa.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka