Ej Antagen Liiam | Ansökan till Forum Mod [Arre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EEee

Aktiv Medlem
Meddelanden
884
Reaction score
62
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? colaegottt

Ange ditt födelsedatum 1 Augusti 2005

Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? Jag är väldigt intresserad är just att kunna bidra med nånting, det som får mig att vilja ansökan till forums mod är att det verkar ganska simpelt och tänker därmed att det hade varit ett lätt jobb att testa på för mig framförallt för jag vill hjälpa till och göra skillnad. Till skillnaden för att vara helper kan det betyda mycket arbete som helper men eftersom forumsmod är ett betydligt enklare jobb vill jag hellre testa på att bli forumsmod. Jag vill gärna kunna bidra nånting till servern genom att hjälpa till. Jag vill generellt bara hjälpa till på servern. Startar lätt sen ansöka till helper är tanken.

Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? Det är ju de själva poängen är att vara forumsmod är ju att hålla forumet rent, begår det fel så kan jag lägga dom i rätt kategori helt enkelt och se till att det som skrivs på forumet ska ligga på sin plats osv.

Får en ansökan vara kopierad? Det får man inte och går under plagiat om man kopierar en annans ansökan. (Hade nekat direkt om det kommer att ansökan är kopierad)

Finns det något du tycker som brister gällande forumsarbetet som du vill förändra? Jag personligen anser inte att det finns större brister på forumet. Tycker att det är ganska bra ordning men såklart kan det finns förbättringar som "forums-mods" får ta hand om.

Beskriv hur forumet skulle se ut om du fick helt som du ville Tycker generellt att forumet är väldigt organiserad och väldigt bra uppbyggd överlag. Gillar att det finns en struktur och att det inte bara är kaos. Min främsta uppgift kommer ju som sagt försöka hålla ordning någorlunda. (Har inget på rakt svar vad man kan förändra på forumet). Utan det är nog en process som jag får ta reda på om jag blir tilldelad forums mod tillfället så är det inga problem.

Hur ser din aktivitetet ut? Ja jag är aktiv. Jag kommer vara aktiv så ofta jag kan, hinner med. Veckodagar, tider är inget jag kan sätta på rak arm utan jag kommer förstås försöka med ett välgjort arbete för varje gång jag är inne. Men kring kvällarna skulle jag väl ändå säga så är jag som mest aktivast. Fler frågor kan jag besvara i pm eller på muntlig om det bli nått.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Det är väldigt bra just nu. Skriv om det uppstår oklarheter till mig privat.

Senast ändrad:
Inaktuell, inte visat aktivitet eller engagerat sig i din ansökan på för lång tid. Denna ansökan kommer låsas och arkiveras.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka