Nekad LIIAAMM | Chef-jobb ansökan [swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LIIAAMM

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
7
Användarnamn: LIIAAMM

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor

Vad heter du IRL? Liam

Hur gammal är du? 19

Hur många timmar har du på Fivem? 400 tror jag

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Älskar chefs jobb, har jobbat på vianor ett tag nu och tycker det är ett roligt jobb har alltid varit min dröm att äga en firma/bolag, även anställa folk låta dem testa sitt dröm yrke, ha bra disiplin på mina anställda att dem ska vara trevliga mot våra kunder, även att kunna ta över denna firman och försöka få den att växa så mycket som möjligt, kommer att anställa folk som brinner för detta yrke och har bra socialkompitens, vill ha detta chefs jobb för att kunna utveckla det och låta det växa så mycket ja kan även skapa bra stämning inom bolaget, hoppas på att kunna ta över detta bolag och göra detta större hade varit en dröm. har även varit sjukvårdar chef på en annan server vilket man behöver bra rp för.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har jobbat som vianor ett tag nu, har bra socialkompitens även kan mycket om bilar, och vet det mesta om bilar, kan helt enkelt det mesta om bilar och motorer syling osv

Berskiv din karaktär? Min karaktär är en kille som heter Albin Svensson, som har jobbat för sina pengar och jobbar dygnet runt älskar helt enkelt att jobba bara, Albin har kommit från en bra familj med en pappa som jobbar varje dag, Albin har alltid varit en kille som jobbar stenhårt och har mål i livet, Albin gillar att pimpa bilar och hålla på nätterna långa, hans dröm är bilar och han hobby är även bilar.

Hur ofta kommer du vara inne? Är inne inprincip dygnet runt då jag inte jobbar/pluggar, så är alltid inne o spelar om ja inte göra något annat.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja absolut, det är ju inte hela världen men en jävligt rolig grej bara som hade passat mig tror jag, kommer såklart fortsätta spela på denna servern då det är den bästa svenska rp servern just nu.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej just nu bara denna då det är den bästa.

Har du läst våra Regler? Japp ett antal gånger!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka