Nekad LIIAAMM | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

LIIAAMM

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
7
Användarnamn: LIIAAMM

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/lereda/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Space™

Vad är din discord tagg? Liam#6740

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Hoppsan...

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För sa väldigt fula ord osv , betedde mig dåligt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade blivit bannade osså var det massa snack, så vi satt i support sen snackade vi och ja blev arg och sa inte så trevliga ord mot staffs osv jag ber om ursäkt för det , blev väldigt arg o Aa det blev mycket just då, men ber så hemskt mycket om ursäkt, kommer absolut inte upprepas, nästa gång är det bara ta det direkt o skriva en ban överklagan istället för att snacka i mot staffs.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var absolut inte en felaktig ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Aldrig blivit bannad på discord förut.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Antingen vara trevligare eller bara skita i det och skriva en ban överklagan direkt istället för att snacka i mot staffs som var väldigt onödigt om man tänker efter, men shit happens, jag ber om ursäkt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut kommer aldrig upprepas.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka