Nekad Light yagami | Whitelist ansökning [Niklass0n_12FN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Light yagami

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Användarnamn: Light yagami

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/_RoadmanXavier_

Vad är ditt namn i verkligheten? Abdu Moalin

Vad är ditt discord namn? Light Yagami#0176

Vad är ditt födelsedatum? 17 Maj 2004

Berätta om din karaktär. Abbe Kussed är en 22 årig man ifrån Somalia. Han kom till sverige när han var 10 år och han kugga hela skolan. Utan utbildning och jobb är Abbe i majoriteten av hans tid på gatan och chillar till sig själv. Abbes Framtids drömmar är att bli rik och fixa snabba cash.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag borde bli WL på servern för att jag tycker verkligen om att spela på eran server samt tycker jag att eran staff är helt perfekt och seriösa. Jag tycker att jag kan hjälpa med att servern blir en bättre och roligare ställe att spela för att jag är en väl etablerad FiveM spelare och jag har kört GTA V RP länge på andra serverar. När jag spelar på eran server bryter jag nästan aldrig karaktär och följer reglerna som är helt förståeligt. Jag kommer kunna bidra med en mer realistisk spel upplevelse och en go tid :)

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag Tycker att jag borde bli WL på eran server för att jag är en aktiv spelare och jag är väldigt seriös med mina scenarion samt Bryter jag karaktär sällan och när jag gör det det är det i OOC chatten. Jag älskar eran server och deras staff och i framtiden skulle jag vilja söka WL jobb och andra förmåner man får när man blir WL på eran server.

Hur många timmar har du på FiveM? 68.6 timmar

Hur hittade du Multistaden? AD på FiveM

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

skynda.
du har till 00:00 på dig att utveckla annars automatiskt nekad.
pga inaktivitet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka