Nekad Light yagami | Whitelist ansökning [Hezus Gonzales]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Light yagami

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Användarnamn: Light yagami

Vad är din steam profil länk? steamcommunity.com/id/_RoadmanXavier_

Vad är ditt namn i verkligheten?

Vad är ditt discord namn? Light Yagami#0176

Vad är ditt födelsedatum? 17 Maj 2004

Berätta om din karaktär. Abbe Kussed är en 22 årig man från i Kurdistan. Abbe Kuggade hela hans skolgång och nu lever från hem till hem och gata till gata. Abbe's fördelar är att han är en positiv tänkare och att ger aldrig upp. Abbe älskar musik och i framtiden vill han bli en av Multistadens största rappere

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag är en aktiv och seriös rollspelare, Jag har haft mycket erfarenhet från andra servar på FiveM och tycker att det är dags att vara seriös på en svensk server. Jag kommer försöka hålla rollspelen seriösa men även roliga men det viktigaste för mig i den servern är att hålla den realistiskt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill som sagt bli seriös med servern och kunna arbeta upp min karaktär genom olika jobb and andra whitelist-förmåner.

Hur många timmar har du på FiveM? 62.7 timmar

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade den på FiveM

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej, Har aldrig varit med om att jag har brutit så många regler så att jag blir bannad

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nope.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka