Accepterad Lifre | Ban överklagan (Quirkz303)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lifre

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Användarnamn: Lifre

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198239418044

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Lifre

Vad är din discord tagg? Lifre #7777

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det är nog för att jag inte riktigt tänkte mig för innan jag körde bilen, och jag skulle förstå de för att inte riktigt vad som hände.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte i våran securitasbil mot sjukhuset för att jag hörde att jag behövde komma dit snabbt, så jag åkte och skulle svänga med hyfsat hög fart, men de jag visste innan var att bilen inte var så bra på att bromsa och svänga snabbt, så det skulle vara en annan situvation om jag skulle ha en annan bil

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. både och, jag gjorde fel att jag åkte så snabbt men bilen kunde inte svänga så bra så om det skulle vara en annan bil så skulle det inte blivit en ban, så jag förstår varför de banna mig men jag tänkte inte på att bilen var dålig på att bromsa och svänga.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. första var att jag hoppa in i ett tjänstefordon för att min bil var precis brevid, och jag tänkte inte att det var tjänstefordonet men sen såg jag det och innan jag gick ut ur bilen så blev jag bannad, och andra gången så var det fearrp för att jag blev hotad med pistol och jag var inte rädd och sedan belv jag sjuten och verkade som att inget hade hänt, men det var för att jag behövde gå och hämta min bil snabbt pga att jag behövde hämta min polare som skulle till polisen som jag inte visste om varför, men jag behövde verkligen komma

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? tänka på att bilen inte var bra på att svänga eller bromsa och därför köra lite långsamare

Har du lärt dig någonting efter din ban? att jag alltid ska tänka på om bilen är bra på att svänga, bromsa osv

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka