Accepterad Lifre | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lifre

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Användarnamn: Lifre

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198239418044

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Lifre

Vad är din discord tagg? Lifre #9832

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att det är för att jag inte tänkte mig för och att jag gjorde fel och det vet jag själv, men jag har också varit på servern i flera veckor ungefär och bara blivit bannad en gång i tre dagar när jag råka kör atjänstefordon, och nu så gjorde fel men det vet jag själv

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och mina vänner tänkte råna några, men vi tänkte int eefter när vi skulle göra det innan och jag visste också reglena. Så vi gick till en kille som såg ut och vara AFK och jag glömde sätta på mask, så min vän sa att jag bara skulle slå honom och jag gjorde det, och sedan kom gud och jag tänkte på vad jag hade gjort, sedan gick jag och följde guds årder men blev ändå bannad vilket jag förstod.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte det, det var jag som gjorde fel men jag gillar verkligen och spela på multistaden och vet att jag gjorde fel, och det kommer jag inte göra om för att jag är inte en sån person.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag tog ett tjänste fordon för jag inte tänkte på vad jag gjorde, plus att jag var ny då och sedan dess har jag lärt mig och inte gjort det någon annan gång

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tänkt efter innan jag började slå honom för om jag skulle gjort det skulle jag säkert inte blivit bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut, jag har blivit bannad en gång tidigare och lärde mig av det och det har inte hänt igen, och nu kommer det nog vara samma sak för jag har spelat mycket på multistaden sedan jag började köra

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka