Accepterad Lifre | Ban överklagan [Bennyb]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lifre

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Användarnamn: Lifre

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198239418044

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Lifre

Vad är din discord tagg? Lifre #7777

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? På discorden står det inget, men när jag ska gå in på fivem servern så står det "lallare".

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? På discorden vet jag inte men det skulle kunna vara att jag och min kusin gjorde en grej att man fick låna ens mobil i 5 minuter och göra vad man ville, jag visste inte vad han hade gjort men ungefär 10 minuter efter att vi hade gjort det där så såg jag inte discord servern på mobilen, då jag jag in på min dator och kolla ifall jag såg servern där och det gjorde jag inte heller, och min kusin visste att jag brukade spela på multi ofta så jag tror att det är därför staffs har bannat mig på DC servern. På fivem servern så är det nog för jag kom in på servern och det lagade jätte mycket som det inte brukar göra annars, så började jag spamma massa knappar och då tror jag kanske att jag slog någon/några och sedan så blev jag bannad för lallare så därför tror jag att staffs bannade mig på grund va det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad på discord servern så gav jag som sagt min mobil till mig kusin, men på fivem servern så lagade det bara för mig. (BTW jag belv inte bannad på DC servern och fivem servern på samma gång, fivem servern var lite senare

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. om min kusin förstörde eller gjorde något dumt på discord servern och jag lallade opch slog folk när jag inte visste vad jag gjorde så gjorde staffsen rätt, annars vet jag inte hur jag kan ha blibit bannad

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det har mest varit att jag har varit dålig på att köra bil och blivit bannad av RDM och POWERGAMING och efter de bannsen så har jag kört lungnare och bättre och inte blivit bannad efter typ 3 veckor

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte kört den grejen med min kusin och ta det mer lungt när jag inte vet vad som händer, kanske starta om spelet eller liknande

Har du lärt dig någonting efter din ban? inte låta folk göra saker på mitt konto i discord servern och ta det lungt och starta om spelet om det laggar mycket

Har du läst våra regler? Ja

Godkänd! kommer ge dig en chans att bevisa för mig att du kan rpa bättre. Tänk på hur du spelar och hur du gör.
Låser och arkiverar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka