Nekad lifeoffilip | Medlem ansökning[ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Legolas_11

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199015155661/

Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? lifeoffilip#8772

Vad är ditt födelsedatum? 16 Maj 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Peter Johanson och är 25 år gammal. Peter har en anorlunda röst, En del brukar ibland inte förstå vad han säger :( Han är faktiskt ny i staden. Peters mamma och pappa hade ett bil och fordons intresse, dem hade en saab som Peter gillade att åka. Peter älskar fordon och bilar, han vill skaffa en volvo när han har råd. Han fick en motorcyckel av en snäll kille men sedan råkade Peter krocka och ta sönder den så nu har han inget fordon, Han har inte råd att laga den för att han jobbar på postnord. Hans mål är att jobba på polisen, men först mekonomen! Peter kan vara blyg ibland. Men oftast är han snäll och trevlig.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill jobba på qpark, mekonomen, polisen, securitas och mera. Jag hoppas jag kommer bidra med god rp nivå.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jo för att det är ju en bra rp server. Det kommer vara roligt att rpa.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom att jag har kollat mycket mycket på roleplay så tillslut bestämmde jag mig för att testa!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att jag ska bli medborgare och Att jag ska jobba på mekonomen. Men det är bara att kämpa. Jag vill ha en riktigt snygg Bmw m4 f82 och en Nissan gtr. när jag har fått de bilarna ska jag mest hjälpa folk med saker t.ex.. laga deras bilar köra de om de behöver och mera.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att försöka få Unive till en bättre server, göra så att folket har roligare när dem spelar på Unive. Och att peter ska få snygga bilar och fastigheter.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? NEJ det är jag inte!

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag.

Din whitelist ansökan har nekats
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Stick ut från mängden, skriv något annorlunda! Ansök igen om 24h!

Mvh ZevenDot3
[Aktiv medlem]
[Polismyndigheten]
[Servervakt på Unive]
[Ex Trainee]
[Discord - ZevenDot3#1348]
[Öppna snabba DM/PM]

Tillbaka