Nekad lifeman45 | Ban överklagan [MOB]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lifeman45

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198295903369/

Ditt Hex-ID: 110000114016c89

Vad är din discord tagg? vugly06 #9610

Vem var det som bannade dig? det står inte

Hur lång tid var din ban? 13 dagar och 5 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? det står att jag har blivit bannad för att fuska

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet inte

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle göra meth och jag blev stopad av polisen och försökte fly medans dom sa stanna det blev en biljakt min motor la av efter 10 min ungefär så jag försökte skräma polisen genom att skuta med en sniper som jag hittade ligandes på marken vid en gränd med 9 skott och jag sköt brevid dom med den det gick efter dom åkte iväg så lämnade jag min bil och sprang från platsen om det skulle komma förstärkning efter jag sprang ifrån platsen ringde jag min kompis och frågade om skuts till en klädaffär så att jag kunde byta kläder så att dom inte skulle känna igen mig ifall dom raporterade att jag sköt brevid dom och in till torget och han sa att han kunde och jag skulle vänta där jag var när vi kom fram till torget klev jag ur hans bill och tackade han för skutsen han åkte iväg och gjorde sina saker jag sprang in till affären som ligger i mitten av torget och köpte 5 vatten flaskor och 10 mackor efter det åt jag 2 mackor och drack 1 vattenflaska och lämnade servern

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en felaktig ban för att jag fuskade inte jag gjorde inget fel

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag var helt ny och visste inte att man fick ta en ambulansbil utan att vara sjukvårdare för att jag inte läste reglerna då

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej

Har du läst våra regler? Ja

Att skjuta med jaktvapen är ej tillåtet, samt att starta snutjag i onödan anses vara FailRP.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka