Nekad lifan450 | Medlem ansökning [Mattsson1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lifan450

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? lifan450

Vad är ditt födelsedatum? 14 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Peter Borg kommer från en stad långt ifrån UNIVE och i den staden har han växt upp, Peter växte upp bland massa bråk och kriminalitet. En dag gick hans bror bort i ett krig bland två kriminella organisationer och peter blev jätte ledsen över hans brors död och bestämde sig för att fly. Han åkte med en båt som han it visste var den skulle ta han, men han kom till sverige. Det var inte vilken stad som helst utan han kom till fina UNIVE staden. Peter är en snäll person som brukar hjälpa alla som behöver hjälp men ibland får han riktigt dåligt humör. Han har alltid varit intreserad av bilar och hans största dröm är att jobba på en bilfirma.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med hög rp nivå och roliga och seriösa scenarion. Jag kommer också rapportera till er staffs om jag ser någon göra något fel. Jag kommer försöka att rp:a så de jag rp:ar med har de lika roligt som jag kommer ha det. Kortfattat kommer jag rp:a så alla får de så roligt som möjligt!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ATt spela för motparten vinst innebär att man inte spelar för att man själv ska vinna varje scenario och tex om man ser att motparten är egoistisk kan man lägga sig själv i underläge så bidrar man också med social rp istället för att allting spårar ut.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Sunt förnuft=Man ska tänka efter innan man gör något och tänka om man hade gjort IRL. RDM=Man dödar inte någon utan bakre andledning. VDM= man använder sitt fordon som vapen vilket man inte får göra. Powergamig= man kör iväg direkt efter man krockat och rp:ar it på skador. Metagaming= Man tar information från tex discord och använder det IG.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har rp:at på unive ett bra tag och tycker de är skir roligt.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag kommer vara hjälpsam och lära de nya spelarna att trivas och bli bättre på att rp:a.

Nekad.
Anledning:
Ditt discord konto måste vara minst 3 månader gammalt för att få bli medlem på Unive.

Du får ansöka igen när ditt discord konto är minst 3 månader gammalt.

Datum när du får ansöka:
2024-09-26

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka