Nekad LIF | Ansökan till Dubbelarbetare [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LIF

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin

Ange ditt födelsedatum 10 December 2004

Vad heter du på discord? JS [Gamla Regler]#6818

Hur länge har du spelat på Multistaden? 4 månader typ

Hur många timmar har du på Multistaden? 1800 men de kontot blev hackat

På vilket sätt skulle du som Dubbelarbetare tillföra serverns RP positivt? jag skulle bidra med bra rp scenarion från båda mina jobb sidor alltid ha kul med spelarna ja spelar med-

Hur kan man skilja på olika karaktärer? man kan skillja med hur dem ser ut hur dem är som person vad dem heter

Varför ska just du bli Dubbelarbetare? för jag har en mc karaktär och en polis och jag skulle mer än gärna vara båda 2

Varför vill du bli Dubbelarbetare? för att kunna rpa som polis med mina vänner och rpa som mc med mina andra vänner

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans 1 gång. Ja blev bannad när ja åkte upp mot norr för powergaming då ja enligt admin som bannade mig så hade ja kört in i hans bil men inte för mig.

Har du förstått att vi ställer höga krav på Dubbelarbetare och att den kan bli indragen när som helst och alltid vid bans? ja jag har förstått :D

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej bara multi

Finns det något annat du skulle vilja berätta för oss? att servern är sjukt bra och att detta e den bästa ja lirat på

utveckla Mycket mer den här kommer aldrig gå igenom om du ej utvecklar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka