Accepterad Lidlluffarn | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Banankaka

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad heter du på discord? Banankaka#3321

Ange ditt födelsedatum 30 September 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Vill påverka servern på ett sätt som bara nån som är högre än medlem kan göra jag vill föra servern framåt men framförallt ta ansvaret det tar för att vara en ansvarig över väldigt många medlemmar samt också ryktet om just servern eftersom den nu har ett bra rykte och hög rp nivå som många folk sträver efter då vill jag också ta in folk med samma passion och strävande för hög rp nivån som servern har och behöver fortsätta att hålla jag kommer helt enkelt ta mycket ansvar som ansvarig och framför allt vill jag att folk ska känna samma glädje och gemenskap som vi har på servern och som jag har sett nu att vi har

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? tror jag tar med mig in ansvaret och allvarigheten som ni söker i en staff då jag har tidigare erfarenheter inom att ta in just medlemmar och support jag har också väldigt bra förmåga att kommunicera och resonera med medlemmar som tex har blivit sura över något samt så har jag lätt att ta in och procesera info som kommer in så jag kommer nog kunna visa det när och om jag är medlemskaps ansvarig sen så har jag också väldigt mycket engagemang och intresse att föra servern framåt in till framtiden och till ett stort steg framåt

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska nog inte ta en support eller eventuellt en intervju om man är trött hängig sur grinig etc etc man ska alltid sträva efter och måste bemöta dem som det vore en kompis, familj eller liknande för på unive så ska man vara som en familj och hålla ihop fram för allt så ska man också vara det i staff-teamet nästan viktigast

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vilja påverka den genom att det ska ses som en riktig ära att få vara en unive-medlem för att vi har en exemplarisk rp-nivå samt vänskapen och gemenskapen som vi har just nu jag vill också göra så att unive får ett ´´rykte´´ om att vara den hära som tar in alla medlemmar, NEJ nej nej nej det ska vi inte ha som rykte vi ska ha ett gott rykte som den servern som har såpass rp så att man t.o.m berättar för sina vänner som alldrig kört rp förut och hatar rp och när dem kommer med in i unive ska dem börja älska den igen och börja köra varje dag och så leder det till större saker som en chainreaction liksom

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag tycker att det finns 4 krav som bör ställas på medlemmar på en server som Unive men aja några allmänna krav som kan vara bra att ställa på medlemmar
1. Att medlemmarna är intresserade och engagerade i den höga rp nivån vi strävar efter och unives syfte
2. Att medlemmarna är villiga att följa serverns regler
3. Att medlemmarna är villiga att stödja och uppmuntra andra medlemmar på servern så vi håller en gemenskap mellan alla medlemmar
4. jag tycker personligen att man kanske rekommenderar om en person är ny till rp en person man tycker är bra inom just rpn typ som en streamer/youtuber som har en exemplarisk rp nivå

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? En bra Medlemskap Ansvarig borde ha ett starkt tillkännande om grundreglerna för verksamheten eller organisationen de arbetar för. Detta inkluderar att känna till alla regler som gäller för medlemmar. En annan viktig kvalitet för en Medlemskap Ansvarig är att ha en stark rollspels-nivå. Detta innebär att kunna hantera olika situationer professionellt och hålla en hög standard för interaktion med medlemmarna. Detta är viktigt eftersom det är en viktig del av att säkerställa att alla medlemmar känner sig välkomna och respekterade. En bra Medlemskap Ansvarig bör också vara villig att lära sig och utvecklas i sin roll. Även om de kanske redan har en god förståelse för serverns regler samt så kan det finnas nya utmaningar och förändringar som de måste hantera. Sist men inte minst, en bra Medlemskap Ansvarig bör vara en väldigt social person och ha ett vänligt och glatt sätt när de interagerar med medlemmarna. Detta är viktigt eftersom det kan bidra till att skapa en positiv och inkluderande miljö för alla medlemmar

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag: träning 16:30-18:30 Tisdag gym (oftast) 17:00-20:00 Onsdag träning 18:30-20:00 Torsdag samma som onsdag Fredag gym (oftast) 15:00-01:00 Lördag 12:00-01:00 Söndag 14:00- 21:00 och sen Lov typ 12:00-04:00 OBS det gick inte att göra enter så det blir fler rader och dessa tider beror på om jag inte ska ut med vänner elr har match

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? nej bara på en freeroam men inte så ofta kommer nog sluta och fokusera allt på unive

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? inte för tillfället

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka