Nekad Liddegame | Beslut Överklagan [Hapyxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liddegame

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
112
Reaction score
2
Ditt discord namn: Liddegame#1335

Ditt Hex-ID: https://steamcommunity.com/profiles/76561199023958278/

Vad för typ av beslut gäller det? två krimvarningar och ban

Vem/vilka tog beslutet? Filiri

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag sköt en kille

Hur är beslutet felaktigt? jag tycker att Beslutet är felaktigt då jag redan haft två scenarion innan med dessa grabbar då de varit hetsigt och vi båda har riktitat på varandra vid område. Det som jag får varninga för är när Jag blir jagad av två bilar. Under biljakten hoppar ena killen på gupp pch sitter och metar gamear så alltså powergamear han plus att han metar på deras postion etc.. Bilen som är närmast mig ser mig hela tiden och jag tänker att jag inte kommer kunna komma ifrån dem. Jag väljer då att svänga in under motorvägen och där väljer jag att hoppa ut. Jag ställer mig och rikta och när de kommer och försöker köra förbi skjuter jag mot ena bilen. Jag missar skottet och den andra bilen anländer här nästa. jag skjuter grabben i bilen och dödar honom. Dom frontalkrockar med min bil och killen i passagerarsätet säger inte ett ljud och rpar inte på sina skador. Jag tror ju då att det inte sitter en till kille i bilen och väljer då att vända mig om mot den första bilen. Sen försöker jag hoppa in i bilen men då helt plötsligt hoppar killen i passagerarsätet ut och dödar mig. Rolig rp. De metar gamear, rpar inte på skador, hoppar på gupp och pittar och jag är den som slutar med två krim varningar och ban. Jag tycker att jag skjuter i sista utväg då dom börjar hinna ifatt mig och att jag var tvungen att göra ngt för annars hade det bara slutat med att de hunnit i fatt och dödat mig. Jag förstår att det ser dåligt ut att jag hoppar ut på klippet men ni måste förstå att ena grabben var nära mig och att jag ställde mig redo nedanför på om de skulle köra ner. Sen tycker jag även att de skjut tråkigt att de sitter och metar,rpar inte på skador powergamear och pittar men jag ska ändå få skiten, för att jag hoppade ut och sköt. Vi hade även ett skott scenario innan detta vilket gör att det finns anledning till att jag skjuter mot dem igen. Allt detta handlar om krig och makt. Jag vill inte att filiri tar mitt ärende utan vill ha antigen ha emilia,hapyxz eller limpis åsikt. då filir är sjukt otrevlig i support och vägrar ge bevis på vad som hänt scenariot innan. Vill även på peka att jag blev bannad för mild rdm. Rdm står för att man slår/dödar någon utan en bakomliggande anledning. Det jag tycker är konstigt är att jag har två mycket bra anledningar till att skjuta dessa killar. För det första har våra gäng ett lång varigt krig, som på gått i flera månfaser. Sen för det andra så hade vi två bakomliggande scenarion där vi bråkade om områden och vi både har hoppat ut och riktat mot varandra. Klippen är visade i support. Så vill ni ha klippet från den händelsen innan får ni be filiri för han vägrade ge mig.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://cdn.medal.tv/ugcc/content-s...1MDg4NjAkbzQkZzAkdDE3NTk1MDg4NjAkajYwJGwwJGgw

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka