Accepterad License | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

License

Helper
Helper
Support Ansvarig
Meddelanden
109
Reaction score
5
Ban-referens
fivem-ratten-0pvc — FiveM, Utgår 2026-03-17
Anledning: Ej angivet
Bannad av: Troik
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Ja men vi va på maken i grovstreet och så såg vi att de va opp på macken vi snackade med honom i typ 10 min men han ville inte köra ut där ifrån så en av våra grabbar satt fast en kedja till hans bil men sen började han pitta oss vi va typ 5 bilarså jag åkte iväg typ 2 meter från dom och började skuta mot honom och jag ångra det skit mycket jag tänkte inte på diskret reglen jag ber om en till chans samt ursäkt.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja, kommer aldrig göra om de de va första samt sista gången. Jag ångra det jätte mycket.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Ja men vi skulle vänta tills han skulle åka till en diskret plats.

Varför ska vi ge dig en till chans? Ja för att det kommer vara första och sista gången den kommer aldrig hända igen, jag ber om en till chans jag gillar jätte mycket alla krim scenarion till och med när jag inte vinner scenariot.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Aa fattar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka