Liccie | Medlemskap Ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Liccie

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Olivia

Vad är ditt discord namn? chroniclesofliv

Vad är ditt födelsedatum? 10 mars 1997

Berätta om din karaktär.
Glinda Gnabb växte upp i en inte så märkvärdig liten stad, hennes skratt är ett sällsynt ljud bland ekon från hennes tomma barndom. Vid sex års ålder försvann hennes föräldrar och lämnade bara skuggor av sina löften efter sig av att äntligen bli en riktig familj igen efter en uppväxt med intriger och missbruk. Denna övergivenhet ristade ett djupt sår i hennes hjärta, vilket fick henne att tro att kärleken och människor generellt var lika flyktig som hennes föräldrars närvaro. När hon skapade ett liv för sig själv byggde Glinda murar av överlägsenhet, agerade elak och orubblig för att maskera sin osäkerhet.
på jobbet blev hon känd för sin skarpa tunga och föraktfulla blickar, och hon förminskade ofta sina kollegor för att känna ett sken av kontroll. Ändå, inom sitt kalla yttre, var hon starkt beskyddande mot dem hon ansåg som familj – hennes nära krets var hennes fristad. Men varje smutsig anmärkning och uträknad förolämpning draperade henne i ensamhet, som ekade den tysta sorgen från hennes förflutna.

Glindas kamp ligger i hennes djupa önskan om att känna samhörighet med andra, men hennes rädsla för att bli övergiven skyddar henne från genuina relationer. Sliten mellan sitt snobbiga uppträdande och längtan efter att tillhöra något, går hon på en lina och kämpar ständigt mot spökena från sitt förflutna samtidigt som hon försöker skapa en framtid fri från hjärtesorg.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med att RP: a karaktären Glinda och se till så att alla har kul på vägen under tidens gång.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett scenario handlar om en ''storyline'' för båda parterna att båda behöver göra framsteg.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem?

METAGAMING - någon berättar för dig i discord vart det sker ett bankrån i unive och du ringer polisen i unive och anmäler det.

Bidragande - Bidra till servern och communityt utifrån din egen förmåga och verka alltid för att förbättra det.

Gisslan: Gisslan får inte vara allierade eller sina egna medlemmar,

Sen är det också lite ''commonsense'' att man ska kunna bete sig och följa serverns regler.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej, men öppen för att försöka lära mig

Heter du samma på discord som på steam? Nej,på steam heter jag Liccie

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle

vara relevant för din ansökan?
Jag är väldigt ny med att Rp:a, men jag lär mig gärna jag vet att det står att ni vill ha ''highquality'' men jag ska försöka göra mitt bästa och delta och göra det så bra som möjligt för mig och för andra

Senast ändrad:
Tillbaka