Nekad Liccie | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liccie

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Olivia

Vad är ditt discord namn? chroniclesofliv

Vad är ditt födelsedatum? 10 Mars 1997

Berätta om din karaktär. Fideli Ohlssons liv är långt ifrån så enkelt som det kan verka på ytan. Bakom fasaden döljer sig en komplicerad historia full av prövningar och personliga utmaningar.
Uppväxten för Fideli var inte enkel. Hon föddes i en liten by i Sverige, i en familj där pengar var en bristvara och konflikter en ständig följeslagare. Hennes föräldrar, som båda kämpade med psykisk ohälsa, var ofta frånvarande, både känslomässigt och fysiskt. Denna instabila uppväxt lämnade ett djupt avtryck på den unga Fideli, som tidigt lärde sig att ta hand om sig själv och hitta inre styrka för att ta sig igenom svåra tider. Trots de svåra omständigheterna, lyckades Fideli att prestera bra i skolan och ta sig vidare till universitetet. Där mötte hon den man som skulle komma att förändra hela hennes liv. De föll pladask för varandra och inledde en stormig kärleksaffär. Men idyllen varade inte länge. han visade sig ha en mörk, våldsam sida som gradvis tog över deras relation. Efter upprepade misshandels incidenter, tog Fideli till slut mod till sig och lämnade honom, med alla de känslomässiga ärr som följde med. Trots alla motgångar, har Fideli aldrig tappat sin inneboende styrka och optimism. Hon är en person som ständigt kämpar för att förbättra sin situation och nå sina mål. Hennes stora dröm är att en dag hjälpa andra som har gått igenom liknande svårigheter som hon själv. Hon vill visa att det går att ta sig ur även de mörkaste av situationer, om man bara har viljan och modet att kämpa. Fideli Ohlsson är en individ som är präglad av motgångar, men också av en stark inre drivkraft och en vilja att skapa sig ett bättre liv. Hennes berättelse är en berörande berättelse om överlevnad, återhämtning och sökandet efter lycka och självförverkligande.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med att RP: a karaktären Fideli och se till så att alla har kul på vägen under tidens gång.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett scenario handlar om en ''storyline'' för båda parterna att båda behöver göra framsteg.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? METAGAMING - någon berättar för dig i discord vart det sker ett bankrån i unive och du ringer polisen i unive och anmäler det. Bidragande - Bidra till servern och communityt utifrån din egen förmåga och verka alltid för att förbättra det. Gisslan: Gisslan får inte vara allierade eller sina egna medlemmar, Sen är det också lite ''commonsense'' att man ska kunna bete sig och följa serverns regler.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej, men öppen för att försöka lära mig

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är väldigt ny med att Rp:a, men jag lär mig gärna jag vet att det står att ni vill ha ''highquality'' men jag ska försöka göra mitt bästa och delta och göra det så bra som möjligt för mig och för andra

Nekad.
Anledning: Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka