Nekad LibanAkumu | Medlem ansökning (Darin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LibanAkumu

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nwake

Vad är ditt discord namn? libbe000

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Liban är utrikes född och är född och uppvuxen till 13 års ålder i Uganda. Liban levde ett fattigt liv i Uganda med en annorlunda miljö och samhälle. Liban kom till Sverige när han var 13 år gammal. Liban kom till Sverige tillsammans med hans pappa och Liban hade det svårt att passa in när han väl kom till Sverige och sedan hade en svår skolgång i Sverige. Liban började i skolan och då gjorde han dumma val i skolan samt inte skötte sig på lektioner som han skulle. Efter högstadiet så gick Liban inte i gymnasiet på grund av all problematik som han haft i skolan och utanför skolan så han hade bara gått i skolan till högstadiet och har då ingen utbildning. Då det var problematiskt i skolan så fick Liban det problematiskt utanför skolan och gjorde dumma val då han hamnade i fel umgänge. Sedan kommer Libans bror till Sverige och börjar att umgås mer med Liban och då börjar Liban hamna på rätt bana igen. Sedan strävar Liban mellan ett dåligt umgänge och mellan att sköta sig och umgås med sin bror.

Liban är en väldigt social kille och är alltid trevlig. Han bryr sig i första hand om andras välmående än sitt eget välmående. Liban är en väldigt bra lyssnare och lyssnar gärna på när folk pratar. Liban är väldigt respektfull av sig och respekterar alla typer av människor.

Liban har en rädsla och det är en rädsla för hundar då Liban blev attackerad av en hund när han var yngre.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös rp och hög rp nivå. Jag kan också bidra med långa och roliga samt bra scenarion för alla, både för den kriminella sidan samt polisens sida osv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte ska spela för att en själv bara ska vinna i ett scenarion och att en själv ska ha roligt i ett scenario. Man ska spela så alla i scenariot ska ha roligt och ha en chans att vinna i scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM- Random DeathMatch och det innebär att du dödar en person utan att du ha en anledning att döda personen. METAGAMING och det innebär att du tar information utanför spelet och använder dig av den informationen IN-GAME och då blir det metagaming då din karaktär inte ska veta om det då det är information utanför spelet. Sunt förnuft är att du alltid ska tänka logiskt och realistikt. Man ska tänka och fråga sig själv om man verkligen hade gjort detta i det verkliga livet och om inte så ska man då inte göra det i spelet. Döden innebär då att om din karaktär dör och inte får vård så ska du då inte komma ihåg vad som hänt eller det scenariot du dog i. Samt du får inte spela på karaktären på 12h.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har erfarenhet inom rollspel då jag spelade på en annan server innan och spelat på den i ca 4-5 månader innan den stängde.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jo något som skulle vara positivt är att jag är mogen för min ålder.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka