Nekad liant0n3 | Whitelist ansökning [Mommo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kostik

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
22
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198842204358/

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? ZyxZ#9422

Vad är ditt födelsedatum? 19 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Martin Åkesson är 25 gammal. Han är singel och sökande. Han är en väldigt snäll och trevlig person. Men om hans tålamod får slut så blir det hus i helvete. Han har just nu inget jobb men han söker så gott han kan. Han har inga barn och blev utslängd ur sin familj. Han kommer från en väldigt fattig familj och vill jätte gärna bli medborgare i unive så han kan nå sina drömmar. Han fick ingen bra utbildning men han kan grunden över det mesta. Han vill jobba med antingen bilar, sjukvården eller polismyndigheten. Om han får chansen att starta ett eget företag så kommer han ta den chansen och göra det till ett stort företag som kommer finnas runt jorden. Hans intressen är bilar och att gymma

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer att bidra med bra roleplay och jag kommer att försöka få andra att ha det så bra som möjligt. Jag kommer försöka få så många vänner som jag kan. Jag kommer hälsa på nästan alla jag ser om (bara om vi inte har hamnat i någon dålig relation eller liknande). Jag är ganska seriös när det kommer till rolig och irl roleplay (jag kan ibland göra någon rolig röst och skoja med folk). Jag vill gärna bli den bästa utav de bästa när det kommer till unives rp.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för att jag vill få alla möjligheter som finns på denna server. Som till exempel: få bra jobb, träffa nya vänner, få roliga kollegor som jag gör allt för mm. Jag har rätt så mycket erfarenhet inom unives rp. Jag har kört på denna server mycket och jag känner några folk.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive när jag laddade ner FiveM. Jag såg en ad och tyckte servern var väldigt rolig och äventyrsfylld rp server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt multistad rp är att ha så kul det bara går och se till att andra har det kul. Låt oss säga att jag blir polis. Då kommer jag hälsa och vara jätte trevlig mot alla min kollegor och invånare i multistaden. Jag vill också utveckla min rp.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Just nu så spelar jag inte på någon annan servern

Ser inte på discord. (Nekad pga inaktivitet och ingen synlighet)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka