Nekad liant0n3 | Whitelist ansökning [EmilG21]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kostik

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
22
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198842204358/

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? Ant0n#9422

Vad är ditt födelsedatum? 19 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Martin och är lite sne i huvudet. Han blev övergiven som barn. Han är just nu 25 år gammal. Han har väldigt mycket tålamod och han är snäll. Hans intressen är: Bilar, Folkvård och polisen. Han vill jätte järna bli en doktor eller något liknande.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer att se till att alla jag stöter på har det kul. Ifall de inte har det så kommer jag göra mitt bästa för att de ska fortsätta spela på multistaden. Jag kommer också försöka jobba inom sjukvården. Jag kommer ha väldigt kul med alla.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag kommer att se till att alla jag stöter på har det kul. Ifall de inte har det så kommer jag göra mitt bästa för att de ska fortsätta spela på multistaden. Jag kommer också försöka jobba inom sjukvården. Jag kommer ha väldigt kul med alla.

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade Multistaden när jag laddade ner FiveM. Jag såg en ad och tyckte servern var väldigt rolig och äventyrsfylld rp server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att ha kul och se till att andra också har det kul. Jag vill att alla på Multistaden ska ha det roligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Just nu så spelar jag bara på multistaden. Förr spelade jag lite på Göteborgs staden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka