Nekad liant0n3 | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kostik

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
22
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198842204358/

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? Ant0n#9422

Vad är ditt födelsedatum? 19 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Martin Åkesson. En snäll kille som gör allt han kan för att få andra att ha det bra. Född år 1996. Snäll, glad och hjälpsam. Har börjat gilla bilar. Tränar allt möjligt. Gillar brudar också :)

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer söka om jobb till bilfirman och hjälpa folk få bilar (om jag nu får jobbet). Jag kommer också vara en väldigt snäll och trevlig person som hjälper folk över hela multistaden.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag kommer vara väldigt aktiv och snäll. Varje chans jag får att hjälpa folk kommer jag att ta. Jag kommer göra mitt bästa för att andra ska få det så bra som möjligt på denna server :)

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade Multistaden när jag laddade ner FiveM. Jag såg en ad och tyckte servern var väldigt rolig och äventyrsfylld rp server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill ha kul och få andra att skratta och ha kul. Jag vill ha roliga stunder med mina karaktärer. Samt Rp:a som riktigt som möjligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Just nu så spelar jag bara på multistaden. Förr spelade jag lite på Göteborgs staden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka