Accepterad liant0n3 | Ban överklagan (weed)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kostik

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
22
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198842204358/

Ditt Hex-ID: 1100001349150c6

Vad är din discord tagg? ZyxZ#9422

Vem var det som bannade dig? Achoo

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Ljuger i report spawnmenu efter scenario

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? de bannade mig för att jag gjorde väldigt stora misstag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis var ute och körde cross. Jag frågade honom om vi kanske skulle upp till chiliad och ta några snygga bilder. Han sa att det lät som en bra ide så vi körde upp dit. När vi körde upp på en stig så ser vi en bil och en mc som är sönder. Vi blir lite skeptiska men vi tänker ändå inte så mycket på det. Vi fortsätter upp på stigen då vi bemöts utav två stycken killar. Vi saktar in för att prata med de. Från ingenstans så tar ena kille upp en kniv. Killen med kniv springer fram till mig. Jag sa till min kompis ig att vi skulle köra därifrån. Jag tror det var lite delay så jag hinner åka före. Killen som inte hade en kniv försöker sparka på min kompis kniv. Han hinner att gasa iväg så killen inte får ner min kompis. När vi väl kör iväg så fanns det massa stenar. Våra crossar går sönder och vi försöker springa. Så dum som jag är så frågar jag om vi ska försöka gå ner för berget. När vi väl ska gå ner för berget så ramlar vi och dör. Då ljuger jag i report för jag blev jätte stressad. Ännu värre så skriver jag /spawnmenu och spawnar torget. När jag har spawnat vid torget så ljuger jag ännu en gång till i report. Det var en väldigt dålig stil och väldigt dumma val. Jag ångrar att jag gjorde detta och önskar att jag kan få komma tillbaka till unive då jag har ändrats väldigt mycket.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde väldigt stora fel.
1. Vi borde ha gett de två killarna våra crossar och spelat med i scenariot.
2. Jag borde aldrig ha ljugit i report.
3. Jag borde aldrig ha skrivit /spawnmenu. Det var väldigt dumt då ett scenario var igång.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Båda mina bans var felaktiga. Denna ban var min första ban som var rätt. Jag blev felaktigt bannad för Powergaming och VDM.
1.Powergaming. Jag har aldrig under den tid jag spelat på unive råkat köra in i något/någon utan att rpa på det.
2.VDM. Jag har aldrig använt mitt fordon som något slags vapen när jag spelat på servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat gjort mycket annorlunda. Vi hade kunnat gett över våra crossar till de två killarna. Vi skulle inte ha ljugit i report och vi skulle inte heller skrivit /spawnmenu då ett scenario var igång.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig super mycket.
1. Jag ska aldrig köra iväg i sådana scenarion.
2. Jag ska aldrig mer ljuga i report då det endast är till för spelare som inte kan sköt sig och buggar mm
3. Jag ska aldrig skriva /spawnmenu när ett scenario är igång. Det förstör hela rpn.
Jag har ändrats sedan min ban och hoppas jag kan få komma tillbaka till unive.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka