Nekad liant0n3 | Ban överklagan [Retarden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kostik

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
22
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198842204358/

Ditt Hex-ID: 1100001349150c6

Vad är din discord tagg? ZyxZ#9422

Vem var det som bannade dig? Vet inte

Hur lång tid var din ban? Antagligen permanent bannad

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? När jag får en invite så står detta: Invalid invite. The user is banned from this guild.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte varför staffsen bannade mig för jag har aldrig gjort något fel inom discord servern. Jag har aldrig brutit någon regel. Jag har aldrig taggat staffs eller philip. Samt så har jag också aldrig sett ner eller varit dryg, respekt lös eller diskriminerat någon.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vet inte vad som hände för att jag antagligen sov eller så var jag i skolan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban p.g.a jag har aldrig brutit någon regel eller varit dryg eller hotfull på något sätt som jag sa förut. Alla serverns regler har jag följ i punkt och pricka. När jag var ny till servern så läste jag igenom reglerna noggrant varenda gång jag skulle spela.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad för VDM och Powergaming. Min vdm ban var felaktig för jag har aldrig kört på någon med mina fordon under den tid jag spelat på servern. Min powergaming ban var också felaktig då jag var NÄRA att skrapa i en killes bil med min cykel. Jag gjorde inte det och blev felaktig bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Enligt mig så hade jag inte kunnat gjort något annorlunda då jag följt alla regler väldigt noggrant och jag har aldrig varit dum eller elak mot någon på servern. I alla VC jag har varit inne i så har det varit lugnt och alla har haft en trevlig tid

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har inte inte lärt mig något men det finns en sak jag kan göra om jag blir unbannad och det är att vara extra trevlig mot alla och fråga hur de mår. Jag kan också ansöka till support eller sv. Då kan jag hjälpa till med servern och göra den trevligare

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka