Nekad liant0n3 | Ansökan till Whitelist Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kostik

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
22
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad heter du på discord? ZyxZ#9422

Ange ditt födelsedatum 19 Maj 2008

Var det som fick dig att ansöka till Whitelist Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till WL-Ansvarig var att det inte finns så många som är just ansvariga för WL. När jag skulle få tillbaka min WL så behövde jag vänta runt 3-4 timmar. Det som också fick mig att ansöka var att jag vill vara en del av de som gör en skillnad för servern. Jag vill hjälpa till med att göra servern en plats där alla kan ta det lugnt, slappna av och ha kul. Jag vill kunna hjälpa folk att få WL samt så vill jag hjälpa folk att få mer utav denna servern.

Varför ska vi välja dig som Whitelist Ansvarig? Jag ska bli WL-Ansvarig p.g.a att jag är en väldigt trevlig person, jag kan lära folk väldigt mycket då jag själv är väldigt lätt lärd, jag själv lär mig olika saker och ting väldigt snabbt och enkelt. Utan några som helst problem så kommer jag att vara WL-Ansvarig perfekt. Jag kommer följa de regler vi har strikt och försöka få så många WL som jag bara kan.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Oavsett om man har en högre nivå inom discorden eller överlag så ska man vara den trevligaste personen man kan vara. Om någon är dryg mot dig betyder det inte att du behöver vara dryg tillbaka. Om de är dryga så ska man ändå göra det bästa man kan av situationen.

Hur tror du att du skulle kunna påverka Whitelist rollens betydelse på Unive? Jag skulle påverka WL rollens betydelse genom att jag skulle ta mitt ansvar på fullaste allvar då jag vill hjälpa till med servern och överlag hjälpa alla andra. Jag hade ställt frågor om regler och deras karaktärer. Samt så hade jag frågat om de kommer lalla runt eller liknande.

Vad tänker du att det ska ställas för krav på de som är Whitelistade? Som sagt så ska de ha läst på reglerna och kunna bemöta andra på ett bra sätt. Jag kommer fråga om hur deras karaktär är och hur de själva är. Samt så kommer jag fråga hur aktiva de kommer att vara då det kan spela står roll i själva WL rollen.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Whitelist Ansvarig? Jag skulle känna ett stort ansvar. När man väl är WL-Ansvarig så har man ett väldigt stort ansvar. För att kunna få det mesta utav discorden och FiveM servern så behöver man WL. Jag skulle som sagt ta mitt ansvar på fullaste allvar.

Hur ser din aktivitetet ut? På vardagar så kommer jag att vara aktiv runt 14:00-21:30. På helger/lov så kommer jag att vara aktiv runt 09:00-02:00

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Whitelist Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon annan server och jag kommer aldrig göra det!

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej det tror jag inte

Tillbaka