liant0n3 | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kostik

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
22
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad heter du på discord? ZyxZ#1337

Ange ditt födelsedatum 19 Maj 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Nu på sommarlovet: 10:00-02:00

Vardagar: 14:00-21:30

Berätta om dig själv Jag heter Anton och jag är 13 år gammal. Jag har två stora intressen för spel och bilar. Jag har sedan ung ålder älskat spel men nu dem senaste åren har jag börjat gilla bilar. Jag är en väldigt snäll och trevlig person som alla kan lita på. Helt ärligt är jag inte så intressant men jag lägger typ alla timmar jag spelar på unive.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle hjälpa många i support och kolla banöverklagningar osv. Jag skulle åka runt mycket i noclip och ta reports. Jag skulle vara väldigt bra då jag är lugn, kortfattad, trevlig och snäll. Delvis så kan jag hantera stressiga situationer väldigt bra.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan februari eller något sånt.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Jag har pratar och skrivit med olika supports och frågat hur det är att vara support. Dem ger alltid ut ett positivt svar så jag blir mer inspirerad att göra denna ansökan. Samt så har jag sett lall lite då och då vilket är tråkigt att behöva se. Men det som gör mig mest inspirerad att göra denna ansökan är att kunna förstärka gemensamskapen och själva servern på ett positivt sätt.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag hade kunnat ta mycket reports, helps, support, banöverklagan osv. Jag hade sett till att folk hade skött sig och att de var trevliga.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag är servervakt just nu så jag kan ju commands och sånt.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan några:
/svban id

/sqlban id tid

/kick id

/v bil

/freeze id

/noclip

/bring id

/goto id

/revive id

/skin

/tpm

/giveitem

Sen kan jag inte så mycket mer men jag hoppas på att lära mig mycket mer.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja det skulle jag säga. Jag har väldigt lätt för att lära mig nya saker och system.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Ja det är jag då jag inte spelar på en annan server.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Ibland kan jag läsa lite fel (kan bero på om jag har dyselexi, vet ej dock). Vet inte om det kan leda till att det blir en stor missuppfattning.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka