Nekad liant0n3 | Ansökan till Servervakt [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kostik

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
22
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton Lind

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Vad heter du på discord? ZyxZ#9422

Mellan vilka tider kan du oftast spela? På vardagar 14:00-21:00. På helger/lov 10:00-01:00

Hur länge har du spelat på Unive? Började spela på servern mot slutet av december

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag blir en servervakt skulle jag se till att alla de jag möter håller koll på reglerna och följer de. Om de inte följer reglerna skulle jag kicka de och säga till någon i staff-teamet. Jag skulle också försöka se till att de inte finns lallare. Jag skulle vara på ställen där det finns mycket folk som på torget för att se till att ingen lallar eller inte följer reglerna.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill kunna hjälpa till med att göra servern bättre och lall-fri. Jag vill att servern ska få en bättre spel-miljö. Jag vill också se till att alla har en bra upplevelse och att inte någon lallare förstör den upplevelsen.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle se till att ingen lallare förstör för andra. Samt skulle jag se till att alla som spelar har det kul och följer serverns regler och håller sig till sin karaktärs rp. Om jag ser någon som inte följer reglerna eller inte är seriös så skulle jag skriva i ooc till de men om de inte lyssnar på det jag säger så kommer jag att medela det till staff+.

Varför ska just du bli servervakt? Jag skulle passa väldigt bra för jag kan alla regler och jag kommer vara en jätte trevlig servervakt men jag hade fortfarande varit sträng med några regler. Dessutom skulle jag säga att jag är en väldigt seriös rp:are och jag tycker inte om när folk förstör för mig och andra på servern. Jag vill kunna se till att de faktiskt blir banande för det misstaget de har gjort. Samt vill jag hjälpa till med att få servern lall-fri som jag sa förut.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli server vakt för jag har jätte kul på servern. Jag har mött många nya vänner som jag har börjat känna irl. Fast jag har varit med om många olika dåliga saker som att jag har blivit vdmad eller rdmad. Jag har också blivit felaktig bannad för vdm när jag aldrig har vdmat. Men med allt jag sagt så vill jag bara att alla ska ha det bra och att ingen ska förstöra för andra.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan några för jag har kollat på de streamers på servern och sett när de har kickad och sånt. Jag har också kollat på Philips streams där han gör staff-arbete och annat. Kan också några basic kommandon som: kick, sqlban, svban, freeze, goto, bring och andra

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja, jag har varit bannad. Fast som jag sa förut så är det en felaktig ban. Jag blev bannad i 10 dagar för vdm när jag inte har dödat någon under hela min tid jag spelat med bil.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej det gör jag inte!

Det ska stå 19 maj 2008 men det är något konstigt där

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka