Nekad liant0n3 | Ansökan till Servervakt [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kostik

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
22
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton Lind

Ange ditt födelsedatum 19 Maj 2007

Vad heter du på discord? ZyxZ#9422

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag brukar spela mellan 14-21. Om det är lov/helg så kommer jag vara inne runt 09-01

Hur länge har du spelat på Unive? Började spela sen december

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle kicka folk som inte kan bete sig eller lallar för mycket. Det finns hela tiden folk som förstör det roliga på unive. Det kan komma folk från ingen stans och rdma/vdma samt powergaming. Jag vill kunna kicka de som gör allt dåligt och göra servern så bra som möjligt. Har hänt några gånger att man blir dödad direkt när man spawnar vid torget eller att man spawnar död. Det är väldigt tråkigt att spawna död så jag vill kunna hjälpa alla som gör det. Jag vill också kunna hjälpa alla som har något problem med sin upplevelse på unive. Jag kommer göra allt jag kan för att alla ska få det så bra som möjligt.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill kunna hjälpa andra och göra något mot de som förstör. Staffsen få unive kan inte vara överallt så därför vill jag bli servervakt så jag kan göra mitt bästa för att hjälpa alla medborgare i unive. Jag vill också höja den rp nivå som unive har om man tänker på allt lall som händer i unive.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Som servervakt kommer jag gör allt jag kan för att göra den bättre. Jag kommer hjälpa till med alla staffs som har det tufft och jag kommer göra saker åt staffsen så de kan göra viktigare saker. Jag kommer också se till att alla som är nya och gammla på denna server har det bra. Jag kommer åka till varenda report som jag kan.

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli servervakt eftersom det finns många som lallar och förstör unive. Jag vill hjälpa till de som vill ha det kul. Jag vill kunna banna samt kicka de som inte kan uppföra sig. Jag kommer hjälpa alla staffs och göra saker åt de så de kan göra viktigare saker.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag tycker att det finns för många som lallar runt i unive. Jag vill hjälpa unive att bli bättre och bättre för det finns alltid något att förbättra. Staffs kan inte alltid hålla koll på allt och alla så då tänker jag att jag kan göra det åt de. Jag kommer ressa folk som spawnar döda eller blir rdmad/vdmad. Jag vill inte ha idiotiska personer på denna server som bara förstör upplevelsen för andra. Jag vill kunna kicka de som inte kan bete sig och hjälpa de som vill ha kul.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag vet några som noclip, tpm, goto, kick, sqlban, svban, freeze, bring, dv, toggleid, togglename, revive och spectate

Är du whitelistad på serven? Ja, jag är whitelistad på servern

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har inte varit bannad förr på denna servern.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej det gör jag inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka