Nekad liamwursting | Medlem ansökning[ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

liamwursting

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://store.steampowered.com/

Vad är ditt namn i verkligheten? liam

Vad är ditt discord namn? liam123456#0537

Vad är ditt födelsedatum? 11 Januari 2011

Berätta om din karaktär. min karaktär heter liam eriksson han gillar att va med vänner och fixa bilar han gillar att laga bilar åt andra för de gör han på väldigt många bilar

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För ja vill utveckla min rpa och det gör man när man är medlem tycker jag .asså typ att man kan jobba på falck eller mecko eller på någon bil eller båt filmerna.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag tycker ATT UNIVE ÄR DEN SERVER SOM HAR BÄST rp och roligast gör det finns mycket att göra och det är bra pris på sacker typ som mat vatten mobil och bilaroch mycket mer saker

Hur hittade du Unive? på youtube för jag tyckte de såg så kul ut sen börja ja köra det

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att bli miljonär och ha bra bilar på detta och bli bra på att bygga bilar

Vad har du som mål att uppnå på Unive? det är att bli mecko jobbare och få laga bilar

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej de gör ja inte

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår

Din whitelist ansökan har nekats
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Utveckla mer! Stick ut från mängden, skriv något annorlunda! Ansök igen om 24h!

Mvh ZevenDot3
[Aktiv medlem]
[Polismyndigheten]
[Servervakt på Unive]
[Ex Trainee]
[Discord - ZevenDot3#1348]
[Öppna snabba DM/PM]

Tillbaka