Accepterad liamwik | Ban överklagan (frankho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

liamwik

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199010758581/

Ditt Hex-ID: 11000013e9d3fb5

Vad är din discord tagg? liamwik#9963

Vem var det som bannade dig? Frankho

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? https://cdn.discordapp.com/attachments/697787475141328966/997224101989056674/unknown.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde när jag bar på en död kropp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare var ute och körde hans bil och sen fryser hans spel så att han flyger ur bilen och då blev jag lite stressad så jag lyfter upp han och går in i bilen utan att skriva /me lägger han där bak

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Staffen gjorde rätt när han banna mig men jag tycker att bannen var lite för lång för att inte skriva /me lägger in han där bak
tycker att det räcker med en svban för att jag ska kunna ta lärdom av bannen. Jag brukar också använda /me när jag lägger in någon i bilen. men just den här gången så tänkte inte jag på det och jag var lite stressad

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. min tidigare ban var bara en svban tror jag så jag väntade bara ut den och då blev jag bannad för "höj din rp nivå" det som hände då var att jag och min kollega på polismyndigheten skulle skjutsa en kille till sjukhuset men när vi lämnar av han så råkar min kollega köra på han och då rpade ingen av oss på att vi körde på han

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade istället kunna tänka till lite och skriva /me lägger in han där bak.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig efter bannen och nu kommer jag vara noga med att jag använder /me när jag ska lägga in någon i bilen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Det förstår jag

Tänk på att använda /me när du rpar speciellt när du ska lägga in eller ta ut något ur en bil.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka