Nekad liamwik | Ansökan till Staff [Akerman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

liamwik

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Ditt discordnamn: Liamwik#9963

Ange ditt födelsedatum 8 Augusti 2008

Varför ska just du bli staff? för att jag har tröttnat lite på rpn och vill istället kunna hjälpa andra personer som vill lära sig att rpa. Jag vill inte bli staff bara för att kunna banna folk utan jag vill kunna berätta för dem vad dem gjorde för fel och det gör så att dem som är nya till servern vågar gå in på servern utan att få en ban för minsta lilla fel dem gör. Men jag är inte rädd att sätta ner foten och banna någon som kommer in på servern bara för att förstöra för andra som vill rpa. Jag har tidigare varit staff men jag blev demotad, jag vill jättegärna få en till chans och visa mer engagemang och att jag vill driva servern framåt. Jag vill också bli staff för att man får lära sig mycket och man träffar också många trevliga personer. Jag är även en person som har lätt att lära sig saker, så jag ser fram emot att komma med i staff teamet igen och lära mig mycket mer. Jag kommer lägga ner mycket tid på hålla koll på hur folk rpar genom att noclipa runt vid ställen där det förekommer som mest regelbrott,jag kommer också gå på reports och jag kommer även hålla koll på forumet om någon som jag har bannat skickar in en banöverklagan så kommer jag så klart svara på den.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? minst 4 timmar per dag

Hur länge har du spelat på Unive? jag har varit medlem runt 7 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har varit staff tidigare så jag har bra erfarenheter och jag har också varit servervakt ett ett långt tag

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag känner mig inte redo att vara kriminellansvarig då jag inte har varit krim på servern så länge

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka