Nekad liamwik | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

liamwik

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? liamwik#9963

Ange ditt födelsedatum 8 Augusti 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Nu på sommarlovet så är jag online typ 4 timmar om dagen

Hur länge har du varit medlem på Unive? Har varit medlem i lite mer än 7 månader

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) har blivit bannad en gång https://cdn.discordapp.com/attachments/697787475141328966/995381656661790810/unknown.png

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt enligt mig är en servervakt som inte bannar för minsta lilla utan kan berätta för personen vad den har gjort fel genom att kicka eller skriva i ooc chatten. en servervakt letar inte efter problem utan rpar som vanligt och bannar/kickar bara om dem stöter på ett problem hos en spelare, en servervakt använder bara sina perms till det dem ska alltså dem abusar inte sina perms genom att till exempel reviva dig själv bara för att du inte orkar åka till apoteket när du är skadad.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? För att jag har tidigare varit servervakt ett långt tag och jag har också varit helper innan. Jag bannar inte det första jag gör när jag ser ett regelbrott utan jag kan börja med en kick eller skriva i ooc chatten vad dem har gjort för fel men om jag ser ett grovt regelbrott där folk bara vill förstöra så kommer jag banna direkt utan någon varning. jag har även spelat på servern länge så jag har bra koll på reglerna och jag är också väldigt aktiv spelare.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt är en servervakt som har bra koll på serverns regler och använder sina perms på rätt sätt. en bra servervakt är också någon som inte bannar direkt utan berättar vad personen har gjort fel genom att kicka eller skriva i ooc chatten så att spelaren lär sig vad dem har gjort för fel. en bra servervakt ska också kunna skriva bra anledningar när dem bannar någon så att personen dem har bannat lär sig något av bannen.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt som servervakt så har man perms som man inte får abusa och abuse av sina perms kan vara att man använder /toggleid för att kunna se någon genom till exempel en vägg man kan också abusa sina perms genom att ressa sina kompisar om dem till exempel har krockat och säger i discord ge mig ress för att dem inte pallar väna på att någon ska komma och ta dem till sjukhus. Man kan också abusa sina perms genom att kicka någon för att till exempel komma fram snabbare i en kö.

Du har blivit nekad, orsakerna kan variera.

- Uppfyller inte våra krav
- Inkorrekta formuleringar och svar gällande servervakt-positionen
- Uppfyller inte de svar vi egentligen vill ha
- Negativ historik
- Eller bara att vi anser att du inte är lämplig för servervakt.

Var vänlig och sök igen om 1 vecka, dock må det inte hjälpa.
Mvh Servervakt Ansvariga

Tillbaka