Nekad liamwennman | Ban överklagan [Eprox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

liamwennman

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
1
Användarnamn: liamwennman

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198023241660

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: KITTO

Vad är din discord tagg? Görgen#3727

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? för VDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staff gjorde fel, Han kom på en voi, När jag skulle ut från Garaget,

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag o min kompis hade hämtat ut min bil, sen ska vi ut från Garaget/Parkeringen och han kommer i full fart och ja kör på honom fast det är omöjligt för mig att hinna se han , jag kliver u bilen och frågar hur de gick o då sa han. Fail RP sen fick ja ban 1 sec efter

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Fel aktiv ban. visst körde ju på han så delvis mitt fel men, han kom ju från igen stans exakt där man ska ut

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. sunt förnuft

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? typ kollat innan antar jag. men han kom ju från igen stans..

Har du lärt dig någonting efter din ban? Hummm... Jaa det kan man säga!

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
sant det va it fail rp vi åkte så kommer han i fullkareta och vi körde ut och han kommer där och han åkte ba lite åt sidan

Nekad då du ljuger i din ansökan
Speccade hela scenariot från början killen som kom på Voien hade du tidigare dödat vid lilla banken. Sedan såg du han vid centrum garaget när du redan var påväg därifrån. sedan när du såg han sa du något otrevligt till honom och vände om och körde rakt in i honom.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka