Accepterad Liamwd06 | Whitelist ansökning [niklasson_12FN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liamwd06

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Användarnamn: Liamwd06

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Liamo123/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Rozh#2703

Vad är ditt födelsedatum? 30 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Liam är en 20 åring kille som är uppvuxen i göteborg och har nyss flyttat till centrala stockholm. För tillfället är han arbetslöss men han håller på att söka jobb hos polisen. Liam gillar att träna kampsport och har även ett stort intresse för mat. Liam har C körkort,B körkort och A1 körkort. Liam är en glad öppen kille. Liam har inga brott på sitt register.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har väldigt mycket erfarenhet från att roleplaya och jag kan sätta upp bra rolelpay scener jag har spelat på många olika serverar bland annat carolina state rp som har 25000 medlemmar och även cmg. På carolina state rp hade jag admin och var en utav dom högsta i highway polisen som hade 250 polis medlemmar. Jag har även 1113 timmar på fivem vilket visar att jag ägnar mycket tid åt att spela och jag skulle velat ägna min tid här för att hjälpa till så¨gott det bara går.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag har äntligen hittat en svensk server som är aktiv och har bra erfarna spelare. Servern har även svensk polis och mycket olika mods som är väldigt roligt att roleplaya med. Allt är som i riktiga livet och jag skulle velat ägna min tid på denna servern. Om min whitelist application blir godkänd skulle jag velat gå med polisen för att minska kriminaliteten i stan.

Hur många timmar har du på FiveM? 1113

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade Multistaden på twitch. Där jag tyckte att det såg väldigt roligt ut och folk var trevliga och hade roligt så jag började också spela på servern.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Jag blev bannad på denna servern på grund utav ett missförstånd från mig. Men blev nyss unbannad

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nope

ansökan är bristlig. men jag vill se vad du presterar på en muntlig intervju,.
Vidare till intervju ;)

Godkänd efter muntlig intervju.
Välkommen till multistaden! hoppas du trivs.
Låser & Arkiverar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka